Skip to main content

Vandaag sherlock holmes a game of shadows op paramount terug willen kijken, start gewoon het vorige programma(house) iedere keer, komt vaker voor dit, bij 1 a 2 pogingen pakt ie dan wel,maar vandaag 6keer geprobeerd,werkt niet, dit is via webbased vandaag maar heb het ook al vaker op de arcadyan ontvanger gehad. Erg veel domme problemen de laatste tijd.....

Hoi @Wardriver, dat is niet handig inderdaad, ik ga hem doorgeven.
Dit kan wel eens voor komen als de programmering die dag verkeerd loopt omdat een programma uitgelopen is.
 

Ik heb het hier nog even getest en hier werkt het wel goed, bij jou ook?


Als de de tijden in de gids niet overeen komen is het logisch maar het gebeurt vaker als de gids in orde is. Ik wilde de film letterlijk terugkijken toen hij nog liep ongeveer een uur erin. Hij startte gewoon het programma een uur voor het begin van de film. Bij njam loopt bijvoorbeeld echt bijna dagelijks de gids er compleet langs, open vuur start 9 van de 10 keer halverwege. 


Dat hoort wel gewoon te werken, heb je je ontvanger al eens een Frisse start gegeven?


Ja dat doe ik regelmatig ben al 10 jaar klant ken alle trucjes maar dit is iets van het laatste half jaar dat het steeds vaker voorkomt.


Ik heb er niet zo direct een verklaring voor, het lijkt wel ergens iets in je aansluiting te zijn omdat hij hier wel gewoon werkt.


Het gebeurde op de webbased niet via de ontvanger


Ik hier ook dus dat blijft wel een raadsel