Skip to main content

Als wij thuis willen terug kijken naar een progamma, gaat het progamma halverwege weg en springt het naar een ander progamma dat op dat moment op tv is. Wij hebben dit nooit eerder gehad en dit gebeurt zelfs op allebei onze tv’s, we hebben er namelijk twee. Ik heb echt geen idee waar dit vandaan komt en of andere mensen het ook hebben. Is er misschien iets wat we er tegen kunnen doen?

Hoi @Alyssa.davidis._, welkom hier. 

Dat is niet de bedoeling. Als je een programma terugkijkt hoor je deze helemaal terug te kunnen zien. Speelt dit bij een enkel programma, of bij meerdere? Heb je het modem als een opnieuw opgestart en de ontvangers voorzien van een reset? Helpt dat? 


Niets helpt


De functie programma terugkijken is verdwenen. Na 10 minuten stopt het beeld en even later verspringt het naar een volgend programma dat ik niet hoef te zien. Resetten helpt niet. Soms duurt dat trouwens 10 minuten en dan gebeurt er nog niets. Al met al zeer irritant. Het gaat jaren goed en in een keer is het op.

Kan KPN niet iemand langs sturen om het te verhelpen of moet ik stoppen met betalen?

 


@GerardNiew, niets helpt? Heb je ook het modem al eens herstart en daarna de ontvanger een reset gegeven? Even voor een compleet nieuwe verbinding met het netwerk? Hoe gaat het Terugkijken daarna?


Heb je al eens een '’Frisse start'’ gedaan? Dit lost veel issues op.

In nood kun je terugkijken via de app van KPN TV bv op je smartphone, tablet. Of via de website http://tv.kpn.com .


Herstart, frisse start, allemaal diverse keren gedaan, niets helpt. En ik wil graag TV kijken en niet op een telefoontje gaan zitten turen. Dit gedoe duurt nu al drie weken en er is nog steeds geen oplossing.


Modem ook herstart of zelfs gereset? Dat haal ik er nog niet uit namelijk.


Ook al gedaan, een keer of 10.


Alleen herstart of ook echt een reset gegeven door met een scherp puntig voorwerp het resetgaatje minimaal 15 seconden in te drukken?