Skip to main content
Ook wanneer gestart wordt met kijken van aflevering 7 komt na een aantal minuten na overgang afl. 8 een foutmelding: programma kan niet worden teruggekeken (tekst niet letterlijk).



Heeft iemand een oplossing?

Nee, inderdaad. Oplossing had kunnen zijn opnemen (heb je opnemenpakket?). Maar alle herhalingen van de aflevering zijn ook al geweest ....



Hopelijk kan/wordt het hersteld voordat de week (zondagavond was de laatste herhaling van 22-7 en 22-8 ) voorbij is.



Dit is een keer eerder voorgekomen. https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/terugkijken-uitzending-465451

Geen idee of dat toen tijdig hersteld is. Dat weet @Erik_ misschien wel.
Goedemorgen @BLE. Wat vervelend dat deze aflevering niet teruggekeken kan worden. Ik heb dit zojuist intern doorgezet. We gaan het voor je uitzoeken. Zodra ik meer informatie heb, kom ik erop terug.
Had inderdaad via zoekfunctie gevonden dat dit eerder is voorgekomen maar zonder duidelijke oorzaak. Vandaar opnieuw mijn melding.
Goedemorgen @BLE. Wat vervelend dat deze aflevering niet teruggekeken kan worden. Ik heb dit zojuist intern doorgezet. We gaan het voor je uitzoeken. Zodra ik meer informatie heb, kom ik erop terug.

Het kan ook ermee te maken hebben dat de programmamaker dit niet toestaat, ik heb dat met Chicago PD en Chicago Fire op Fox. Dat heeft weer te maken met de rechten van de serie.
Dat zou inderdaad ook goed kunnen. Het is voor mij op dit moment nog niet duidelijk wat hier de reden van is. Ik hoop dat ik snel een reactie krijg, zodat we weten waarom het op dit moment niet mogelijk is om deze aflevering te bekijken.
Dennis. Het lijkt me sterk dat deel 1 van een verhaal wel en deel 2 niet beschikbaar mag zijn voor naderhand kijken.
Dennis. Het lijkt me sterk dat deel 1 van een verhaal wel en deel 2 niet beschikbaar mag zijn voor naderhand kijken.

Dank voor een update Peter, kwam daar later achter na het zien van het plaatje. Verder vind ik erg vreemd dat het er dan niet op staat, want dit ligt meestal bij de zender dan bij KPN volgens mij. Want hun moeten de juiste codes doorgeven, doen ze dat niet dan kan KPN hier ook niks aan doen. 😉
Terugkijken Silent Witness BBC First seizoen 22, afl. 8 lukt niet, afl. 7 en eerdere weken geen probleem. Hoe kan dit?



Admin: bericht, en reactie, verplaatst naar lopend topic
Vraag loopt al:

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/terugkijken-silent-witness-s22-8-niet-mogelijk-geen-groene-knop-467859

Terugkijken Silent Witness BBC First seizoen 22, afl. 8 lukt niet, afl. 7 en eerdere weken geen probleem. Hoe kan dit?
Als eerste bedankt voor jullie geduld. Ik moet je gelijk geven @Dennis Schreve. Deze aflevering heeft in onze gids niet de juiste informatie meegekregen. Daardoor is het niet mogelijk om deze aflevering terug te kijken. Voor de afleveringen die al uitgezonden zijn is dit niet meer te herstellen. Er wordt gekeken of het voor de komende afleveringen hersteld kan worden zodat dezen wel terug te kijken is zodra BBC first deze aflevering opnieuw uitzend. Mocht je het Opnemen Pakket hebben, dan kan je voor de zekerheid deze serie opnemen. 😉

Reageer