Skip to main content

Als ik iets terug kijkt en het duurt meer dan een uur dan stopt het programma en wil niet verder.

Is een kpn tv+ ontvanger die bedraad aangesloten op een v12 

Als ik iets terug kijkt en het duurt meer dan een uur dan stopt het programma en wil niet verder.

Is een kpn tv+ ontvanger die bedraad aangesloten op een v12 

Ik begrijp niet zo goed de strekking van het verhaal.

Als u iets terug kijkt stopt het na een uur?

Of neemt hij niet meer op dan 1 uur?

Dan de opmerking daaronder bedoelt uw STB is bedraad aangesloten op een V12?

verneem graag


@Andrevanderweid 

Heb je een paar voorbeelden?

Programma, zender, hoe kijkt u terug, etc. 


Als ik iets terug kijkt en het duurt meer dan een uur dan stopt het programma en wil niet verder.

Is een kpn tv+ ontvanger die bedraad aangesloten op een v12 

Ik begrijp niet zo goed de strekking van het verhaal.

Als u iets terug kijkt stopt het na een uur?

Of neemt hij niet meer op dan 1 uur?

Dan de opmerking daaronder bedoelt uw STB is bedraad aangesloten op een V12?

verneem graag

Je kan zender terug kijken die bijvoorbeeld 2 uur eerder was dus geen opname.

de DIW7022 is bekabeld aangesloten op de experiabox v12


@Andrevanderweid

Heb je een paar voorbeelden?

Programma, zender, hoe kijkt u terug, etc. 

Kwa zender maakt het niet uit ik kijk vaak een zender terug als mijn vrouw eerst andere zender heeft bekeken dus kijk terug via  een DWI7022.

 


Als ik het goed begrijp kijkt uw iets terug en stopt de weergave!

Is het niet zo dat de weergave stopt omdat het op dat moment na een uur wellicht gelijk loopt met de live opname?


Nee gebeurt ook als er nog 3 uur te gaan is

 


KPN, kunnen jullie je eigen toestand niet eens nakijken?

Ik geef al anderhalve week aan dat ik ook last heb van problemen met terugkijken. Regelmatige vastlopers. En  zojuist sprong het beeld van het ene programma naar het andere, terwijl ik net halverwege was.

 

 


KPN, kunnen jullie je eigen toestand niet eens nakijken?

Ik geef al anderhalve week aan dat ik ook last heb van problemen met terugkijken. Regelmatige vastlopers. En  zojuist sprong het beeld van het ene programma naar het andere, terwijl ik net halverwege was.

 

 

Ik herken dit fenomeen niet.

Dat wil niet zeggen dat het er niet is maar ik lees hier niet veel meldingen over.


Hi @Andrevanderweid! Wil je eens beginnen met een reset van de TV+ ontvanger? Helpt dat niet, laat dan weten op welke manier de TV+ ontvanger is aangesloten. En laat de laatste 2 uitzendingen weten waarbij de uitzending is weggevallen. Geef aan welke zender het was, wel programma en op welk tijdstip het wegvallen voorkwam.

 

@Herfstlicht ik zie dat je een eigen topic hebt over dit onderwerp. 


Hi @Andrevanderweid! Wil je eens beginnen met een reset van de TV+ ontvanger? Helpt dat niet, laat dan weten op welke manier de TV+ ontvanger is aangesloten. En laat de laatste 2 uitzendingen weten waarbij de uitzending is weggevallen. Geef aan welke zender het was, wel programma en op welk tijdstip het wegvallen voorkwam.

 

@Herfstlicht ik zie dat je een eigen topic hebt over dit onderwerp. 

Hallo Bram

De ontvangers heb er 2 zijn allebei bekabeld aangesloten.

Ik heb vandaag op net 5 terug gekeken :een dag in de dierentuin om 5 uur gestart met terug kijken om 6 uur hield de tv stil in de volgende aflevering van: een dag in de dierentuin. Dus via gids de tweede aflevering weer van begin terug gekeken en nu weer na 59 minuten en 59 seconden staat het beeld weer stil. Dit gebeurt ook op alle andere zenders dat maakt geen verschil. Lijkt dat er bij terugkijken ook een buffer van een uur word gereserveerd.


Hier stopt terugkijken ook na een uur. Er worden zondagavond 5 afleveringen van CSI uitgezonden. Dus dan begin je met terugkijken bij de eerste en laat je hem zo doorlopen. Na een uur loopt het vast. Beeld staat stil en geluid valt weg.


Hi all. Inmiddels is duidelijk geworden dat dit een algemeen probleem is dat wordt opgelost in een komende update. Ik verwacht de eerstvolgende. Excuses voor het ongemak!


Hi all. Inmiddels is duidelijk geworden dat dit een algemeen probleem is dat wordt opgelost in een komende update. Ik verwacht de eerstvolgende. Excuses voor het ongemak!

Hallo Paul even getest 1 ontvanger had de update binnen en ja het is verholpen kon rustig 2 uur achterelkaar terugkijken


Hi all. Inmiddels is duidelijk geworden dat dit een algemeen probleem is dat wordt opgelost in een komende update. Ik verwacht de eerstvolgende. Excuses voor het ongemak!

Hallo Paul even getest 1 ontvanger had de update binnen en ja het is verholpen kon rustig 2 uur achterelkaar terugkijken

Dat is fijn, maar volgens mij is het pas echt structureel opgelost in de update die (hopelijk) volgende week komt. Niet schrikken als het nog een keertje niet goed gaat dus.


Hi all. Inmiddels is duidelijk geworden dat dit een algemeen probleem is dat wordt opgelost in een komende update. Ik verwacht de eerstvolgende. Excuses voor het ongemak!

Hallo Paul even getest 1 ontvanger had de update binnen en ja het is verholpen kon rustig 2 uur achterelkaar terugkijken

Dat is fijn, maar volgens mij is het pas echt structureel opgelost in de update die (hopelijk) volgende week komt. Niet schrikken als het nog een keertje niet goed gaat dus.

Vanavond andere ontvanger ook getest wat blijkt bij een programma wat langer duurt dan een uur hij gewoon doorgaat. Bij 2 programma's waarvan de eerste korter duurt als een uur dan stopt hij na 59,59minuten


Hi all. Inmiddels is duidelijk geworden dat dit een algemeen probleem is dat wordt opgelost in een komende update. Ik verwacht de eerstvolgende. Excuses voor het ongemak!

Hallo Paul even getest 1 ontvanger had de update binnen en ja het is verholpen kon rustig 2 uur achterelkaar terugkijken

Dat is fijn, maar volgens mij is het pas echt structureel opgelost in de update die (hopelijk) volgende week komt. Niet schrikken als het nog een keertje niet goed gaat dus.

Met de laatste update is het probleem verholpen werkt nu op beide ontvangers


Hi all. Inmiddels is duidelijk geworden dat dit een algemeen probleem is dat wordt opgelost in een komende update. Ik verwacht de eerstvolgende. Excuses voor het ongemak!

Hallo Paul even getest 1 ontvanger had de update binnen en ja het is verholpen kon rustig 2 uur achterelkaar terugkijken

Dat is fijn, maar volgens mij is het pas echt structureel opgelost in de update die (hopelijk) volgende week komt. Niet schrikken als het nog een keertje niet goed gaat dus.

Met de laatste update is het probleem verholpen werkt nu op beide ontvangers

Bedankt voor het laten weten!


Zie deze update.