Skip to main content

Ik loop tegen dezelfde problemen aan: windows (10 & 11) wireless en bekabeld en ook MacOS wireless en bekabeld.

Begrijp ik uit bovenstaande dat ik nu handmatig een beste match van resolutie moet gaan zoeken?

En moet je dat elke keer aanpassen als het programma in je browser weer vastloopt. Dat lijkt me geen “ Servic”  KPN, dat is toch geen oplossing.

Een ander “ bypass” is: je stream loopt vast met het bericht . sluit de terugkijk actie af. Open een app op je miniscule smartphone scherm; kijk het programma terug, je gaat door waar je browser gebleven was. Na 1 seconde sluit e de app af en kan je naadloos verder in de browser; todat je de volgende hard stop tegenkomt: repeat. Of je gaat dus handmatig resolutie up-down graden.

Of je gaat serieus vergelijken …

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hi @Aad van der Lier en welkom op het forum!

Het aanpassen van de resolutie is een manier om uit te sluiten of het aan de resolutie ligt. Een hoge resolutie in combinatie met een trage internetverbinding kan er namelijk voor zorgen dat het niet al te soepel werkt. Wellicht dat de foutcode daar dan ook vandaan komt. 

Wat heb je zelf al getest om dit op te lossen? Heb je de resolutie al aangepast en heb je ook al een andere webbrowser geprobeerd? 
Ik ben benieuwd!


Beste Sanne_M

Ik doe helemaal niets om het niet werken van KPN in standaard browsers voor KPN op te lossen, tenzij ik ze n rekening mag sturen.

Alle andere streaming werkt perfect ongeacht verbinding (wiFi en vast[utp]) .

Denk een directe UTP lijn naar modem als enige active applicatie helemaal geen probleem op zou mogen leveren.\Maar altijd goed om je klant te vragen zelf s te gaan froubelen, dan krijgt die het idee dat ie het zelf doet.\En oh ja: alle (mandatory) updates van browsers en OS-en altijd gedaan.

Is daarmee je nieuwsgierigheid bevredigd.

Ka je mij aangeven of KPN dit probleem op gaat lossen ipv gebruikers aan te geven dat ze zelf fout zitten .

EN NEEN het is nog niet als by surprise/magisch opgelost.

Ik ben nu dus bezig met een trail van een concurent. Werkt perfect…...


Als het bij elke klant zou spelen zou het duidelijk zijn dat het bij ons ligt en pakten we het vanuit die weg ook op. Dat is hier echter niet het geval, dus moet ik achterhalen waar het dan precies mis gaat. 
Daarom vraag ik je een aantal dingen te testen. 🙂 Als je dit niet wilt doen dan is dan natuurlijk prima, maar dan kan ik je helaas niet verder helpen. 

Dus mocht je het verder op willen pakken: 

  • Je noemt de standaardbrowsers. Welke browsers zijn dit? 
  • Wat gebeurt er als je de resolutie op laag zet, blijft het dan goed gaan of stopt het terugkijken dan ook? 
  • Je noemt dat je het op je telefoon wel kunt kijken, er zijn dus apparaten waar het wel goed op gaat? Je hebt het over Windows 10/11 en MacOS, op die PC's/laptops gaat het dus mis?