Skip to main content

Sinds het nieuwe menu van KPN kan ik niet een film terugkijken stoppen en later op hetzelfde punt verder kijken.  Zeker bij de commerciële zenders is dit lastig,  moet je weer van voren af aan beginnen.

Geen verbetering,  aub deze keuze weer terugbrengen!!!

Wat bedoeld u precies met een film. Je kan bij KPN direct terugkijken en opnames terugkijken, 

Bij ons is dat (hoewel veel bewerkelijker en omdat er geen handleiding is bij het nieuwe menu in het begin best lastig), inhoudelijk nog precies hetzelfde als vroeger. Als je bent gestopt en je begint opnieuw, gaat het verder waar je was gebleven (als dat niet het einde was).

Maar in het menu staat nu film. Dit alleen is om gehuurde films te bekijken. Volgens mij is het daar nooit van toepassing geweest. Hoewel ik er nooit gebruik van maak en ook niet van plan ben dat te gaan doen.

Ook was het zo, dat vroeger films meer sloeg op film als genre en zoals u schreef zijn die bij commerciele zenders. 

Genres hebben ze weggehaald, want niemand gebruikte dat bij KPN. 


Wat bedoeld u precies met een film. Je kan bij KPN direct terugkijken en opnames terugkijken,


Vraagstelller wil een film via de TV gids terugkijken en de film op een gegeven moment stoppen en op een later tijdstip of de volgende dag weer verder gaan met kijken. Met het oude menu kon dit nog gewoon, maar sinds het nieuwe menu moet je weer van voren af aan beginnen en kun je dus niet meer vooruitspoelen tot het punt waar je was gebleven.

Dit heb ik laatst ook al aan gegeven, maar nooit een reactie op gekregen.


Wat bedoeld u precies met een film. Je kan bij KPN direct terugkijken en opnames terugkijken,


Vraagstelller wil een film via de TV gids terugkijken en de film op een gegeven moment stoppen en op een later tijdstip of de volgende dag weer verder gaan met kijken. Met het oude menu kon dit nog gewoon, maar sinds het nieuwe menu moet je weer van voren af aan beginnen en kun je dus niet meer vooruitspoelen tot het punt waar je was gebleven.

Dit heb ik laatst ook al aan gegeven, maar nooit een reactie op gekregen.

Ik heb het net nog geprobeerd, het werkt bij mij zoals jij vraagt. SetTopBox 22xx en 29xx.  Wij doen dat namelijk vaak.

Nog een keer geprobeerd. OP1 met groene toets bij het begin gestart 5min. 3X blauwe toets voorruit. 20 minuten TV uitgezet. Wederop OP 1 met groene toets bij het begin gestart. Gaat verder bij 20 minuten. Dit ook gedaan met de keuze terugkijken gaat verder op 22 minuten.


@CorL Op NPO1 of een andere publieke omroep zal het geen probleem zijn, daar kun je altijd vooruitspoelen, maar bij RTL4 of NET5 bijvoorbeeld kun je niet vooruitspoelen.

Als ik toch iets wil terugkijken op een commerciële zender en ik stop halverwege om de volgende dag weer verder te kijken, dan moet ik weer helemaal van voren af aan beginnen. Of ik val in slaap bij een film bijvoorbeeld, dan moet ik ook weer helemaal van voren af aan beginnen te kijken en kan ik niet vooruitspoelen naar waar ik gebleven was.

Dit kon bij het oude menu wel.


Je had toen de keuze hervatten of bij begin beginnen... 

Er is nu geen enkele keuze. Echt een verslechtering!!!


Beste @BB01 en de rest, goede vraag! Het klopt inderdaad dat dit niet meer mogelijk is. We verzamelen wel alle feedback die gegeven wordt over het nieuwe menu, dus dit neem ik intern mee. Wellicht wordt het in de toekomst weer aangepast!


Ik heb gisteren een stukje van een film bekeken op Veronica en vanavond heb ik die film weer opgestart en wonder boven wonder begon die inderdaad op het punt waar ik gisteren gestopt was. Dus het schijnt weer te werken.


Beste @BB01 en de rest, goede vraag! Het klopt inderdaad dat dit niet meer mogelijk is. We verzamelen wel alle feedback die gegeven wordt over het nieuwe menu, dus dit neem ik intern mee. Wellicht wordt het in de toekomst weer aangepast!

 


Beste Marcia,

Ook ik ik stuit hier nu wéér tegenaan! Super irritant en de grote vraag is dan ook WAAROM is dit weggehaald.... neem aan dat het de bedoeling is om verbetering te treffen na iedere update, maar helaas... 


Zelfde vraag, maanden later. Dus nog niets in veranderd. Echt mega irritant en niet te begrijpen anno 2021

 


Het heeft even geduurd, maar het zit zo: op het moment dat een item minder populair is, dan halen we het van het netwerk en dan kan je niet meer je teruggekeken programma tijdelijk stopzetten. Dat is de reden waarom het soms wel en soms niet lukt!