Skip to main content

De vraag heb ik al eerder gesteld, maar waarom kan KPN niet gewoon (net als bijv. bij Ziggo) een terug te kijken programma niet gewoon bij het begin laten beginnen. Meestal zit je er ruim voor of het programma is al begonnen. En het heeft niks te maken met de programmatijden, want dan zou Ziggo het toch ook moeten hebben? Dit komt zo amateuristisch over!

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hi @KeesDroger62, welkom op het forum!

Hoe het bij Ziggo technisch geregeld is met het terugkijken, dat weet ik niet precies dus het wordt voor mij lastig om dit te vergelijken. 

Bij ons worden opnames en terug te kijken programma's gebaseerd op de gids die ons is aangeleverd door de zenders. Omdat die gids meerdere dagen van te voren aan wordt geleverd en het tijdstip dat de uitzending daadwerkelijk start daar wel eens van afwijkt, hebben we ingesteld dat de opname een paar minuten eerder begint en ook een paar minuten langer doorloopt. Zo wordt voorkomen dat je een stukje van het programma gaat missen :slight_smile:

Ik snap dat je het wat onhandig vind dat je vooruit moet spoelen als het programma dat je wilt zien nog niet direct start, wist je al dat je ook versneld door kunt spoelen door bijvoorbeeld 5-0-0 en dan de pijltjes voor vooruit spoelen in te drukken? Je bent dan direct 5 minuten verder :smiley: Dit werkt ook bij programma's die je terugkijkt van de commerciële zenders, tot maximaal 7 minuten.


Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het nu helemaal duidelijk is! Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel :slight_smile:


als ik terug kijk zie 5/10 min van vorige programma en reclame

zet dit goed 

bij het begin van het programma wat ik terug wil kijken

op deze manier wordt terug kijken 

niet meer aan geraden 


Door wie wordt terugkijken niet meer aangeraden??

In ieder geval begint een opname zoals gezegd eerder en wel om de reden die hierboven is aangegeven. Programma’s beginnen vaak (iets) later dan “in de gids” aangegeven.

Je zult dus even moeten doorspoelen.


Denk het even niet 

Ga niet door spoelen 

Ze doen er maar wat aan 

Zal het even anders op sociaal media plaatsen 

Kijken of mensen dat pikken 

Zet het net als ziggo goed 

 


Wat een gezeur. Ik snap niet waar je je druk over maakt. Over zoiets kleins onbenulligs.


Denk het even niet 

Ga niet door spoelen 

Dan spoel je niet door en zet je het op Social media. Waarom het zo is is uitgelegd en het gaat ook niet veranderen omdat er een paar mensen zijn die niet door willen spoelen.