Skip to main content

Via de website terugkijken van opgenomen programma's onthoudt niet waar je bent gebleven. Hij start dan weer helemaal opnieuw en als je verder ‘spoelt’ breekt hij af en kom je weer in het menu.

Soms begint ie wel na de eerste 5 minuten (zoals op de TV altijd wel goed gaat, op TV onthoudt ie overigens wel waar je bent gebleven) en kun je wel verder ‘spoelen’ maar stop je na bijv een half uur, wil je later weer verder kijken, dan loop je de kans dat ie alles weer opnieuw moet. Ik heb dit nu al geruime tijd. Ik gebruik Safari. Is dit middels instellingen aan te passen? Of moet ik naar een andere browser om de functionaliteit goed te kunnen gebruiken?

 

Hoi @jakobm, welkom op ons forum! Dit hoort gewoon te werken, kun je het eens proberen via een andere browser om te testen?


Ik gebruik Safari. 

Toevallig een Mac? (Apple dus)


ja inderdaad een Mac en het blijkt dus met Chrome wel goed te gaan. Omdat ik Safari op Mac gebruik vroeg ik me af of ik iets in de instellingen moet doen? 

 


Ik denk dat daar, in Safari, geen instellingen voor zijn.

En dat dat gewoon niet werkt in Safari. Zelf heb ik ook Firefox op de laptop. Dat is toch een zusje van Safari? Ik gebruik 'm nooit meer, want in Chrome en Edge kan ik tenminste casten. In Firefox niet.

Het werkt niet in alle browsers / systemen hetzelfde helaas. 

Zo mis ik in de smart-tv met Tizen (Samsung) functies in de KPN iTV smart-tv app die ik in de Android-TV wel heb.


Als ie met een andere browser wel werkt lijk het met inderdaad iets van instellingen of plugins of iets te zijn. Waar het hem dan precies inzit kan ik vanuit KPN dan weer weinig over zeggen.