Skip to main content
Beantwoord

Terugkijken van opgeslagen VRT programma's lukt niet

• June 7, 2026
  • 8 reacties
  • 117 keer bekeken

Terugkijken van opgeslagen programma van VRT lukt niet :

niet op mobiel en niet op ipad. Beide toestellen en de kpn app opnieuw geïnstalleerd: helaas 

alleen via de tijdelijke kpn is het wel terug te kijken maar dat dan allen op ipad.

Herkenbaar ? of een probleem?

Beste antwoord door Wartywolfs

Met VPN ben je verbonden met een apart (virtueel) netwerk, en niet met je thuisnetwerk. Vandaar dat je dan geen zenders of opnames kunt zien die alleen op je thuisnetwerk mag bekijken.

8 reacties

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • June 7, 2026

Hallo ​@leonie s, wat bedoel je precies met “de tijdelijke kpn”?

In het algemeen moet je mobiele apparaat verbonden zijn met je kpn thuisnetwerk Wifi om opnames van VRT te kunnen bekijken. “Buitenshuis” dus via mobiele 4G of 5G netwerk, of een willekeurig ander Wifi access punt, zijn deze opnames geblokkeerd.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • June 8, 2026

Zit je wel op je eigen KPN netwerk met WIFI?

Anders kan je niet alle zenders en opname zien. Heeft met auteursrechten en afspraken en geld te maken.

• Auteur
  • June 8, 2026

Dank voor het meedenken. Ik zit op eigen wifi thuis

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@leonie s, als jij verbinding hebt met jouw eigen wifi netwerk, dan moet je die opnames kunnen kijken. Wat voor melding krijg je als je opnames van de VRT wil afspelen via de TV+ app op jouw telefoon of iPad? 

• Auteur
  • June 9, 2026

dag Jeroen,  

‘ deze uitzending is alleen  thuis te bekijken” maar ja dat ben ik dus. Inmiddels kom ik erachter dat het iets te maken heeft met een VPN instelling . ( staat dan ook op huidige locatie) Als ik die verwijder dan kan ik het wel bekijken 

maar dat is toch vreemd ? 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • June 10, 2026

Via VPN wordt inderdaad ook alles geblokkeerd.

VPN ondersteund KPN en de meeste providers niet.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Dat verklaard dan inderdaad een hoop ​@leonie s. Een VPN dienst zorgt ervoor dat inderdaad de TV+ app niet goed werkt, ook al staat de VPN ingesteld op de thuislocatie.  

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • June 10, 2026

Met VPN ben je verbonden met een apart (virtueel) netwerk, en niet met je thuisnetwerk. Vandaar dat je dan geen zenders of opnames kunt zien die alleen op je thuisnetwerk mag bekijken.