Skip to main content

Ik heb hetzelfde probleem met terugkijken van programma’s. Loopt iedere keer vast. Alle bovenstaande opties al geprobeerd. 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Ik heb hetzelfde probleem met terugkijken van programma’s. Loopt iedere keer vast. Alle bovenstaande opties al geprobeerd. 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

Welke KPN tv ontvanger heb je?

Hoe is deze verbonden met de Exepriabox (KPN router modem)

 

Je kan altijd proberen te resetten, zie hier.


De Arris vip5202. Alles al geprobeerd. 
 

maar als ik het zo lees hier ben ik niet de enige met dit probleem en is het al langer bestaand. 


De Arris vip5202. Alles al geprobeerd. 
 

maar als ik het zo lees hier ben ik niet de enige met dit probleem en is het al langer bestaand. 

 

Goede KPN tv decoder.

MAAR hoe is hij verbonden met de Experiabox?


Rechtstreeks op het modem


Rechtstreeks op het modem

 

Met een UTP CAT5E kabel of CAT6 kabel.

Dan moet resetten in principe helpen.

 

Vul je gegevens in je profiel van dit forum zo compleet mogelijk in.

Dan kan een moderater (medewerker KPN) het voor je nakijken en komt er dan bij jou via dit forum op terug. (kan door drukte een paar dagen duren). 


Met een CAT6. Ik ga het nog wel een keer proberen. 
 


Met een CAT6. Ik ga het nog wel een keer proberen. 
 

 

Voor de KPN tv ontvanger is een CAT6 kabel perfect, maar omdat IPTV niet zoveel data is, is in principe een CAT5 kabel zelfs voldoende.

Naar de slaapkamer, is een lange kabel, heb ik ook een CAT6 kabel. 😉

 

Je hebt 2 soorten resetten.

De simpele (met de schakelaar achterop van de spanning (volksmond stroom) afhalen en na 2 minuten weer aanzetten en laten opstarten.

Er is, zie mijn link boven, ook een harde reset via het menu. 

 

Je raakt in geen enkel geval je gegevens of instellingen kwijt. 😉


Probleem is er nog steeds na het resetten. 


Hi @Maikel D., goed dat je het meldt. Zou je je forumprofiel aan willen vullen met je adresgegevens en hier een seintje willen geven wanneer je dit gedaan hebt? Dan kan ik de verbinding doormeten. Ook ben ik benieuwd of dit alleen met terugkijken gebeurt, of ook met live TV kijken/opnames bijvoorbeeld. Ik hoor het graag! 


Hi @Maikel D., goed dat je het meldt. Zou je je forumprofiel aan willen vullen met je adresgegevens en hier een seintje willen geven wanneer je dit gedaan hebt? Dan kan ik de verbinding doormeten. Ook ben ik benieuwd of dit alleen met terugkijken gebeurt, of ook met live TV kijken/opnames bijvoorbeeld. Ik hoor het graag! 

Profiel is aangevuld. 
 

Het gebeurd alleen met terugkijken van programma’s. 


Bedankt! Ik zie dat je vier tv-ontvangers hebt, speelt dit probleem op alle ontvangers? Mocht het op één ontvanger misgaan, zou je die dan eens van plek willen wisselen met één van de andere ontvangers en kijken of het probleem dan met de ontvanger mee verhuist? Of dat het op dezelfde locatie blijft? Ik ben benieuwd!