Skip to main content

Heb sinds een maand de TV+ Box maar er blijven problemen met de regio zenders en VRT.

De regiozenders kan ik niet terug kijken en ook niet als ik ze heb opgenomen.

Geeft steeds een rode balk onder in het scherm, met fout opgetreden, probeer het opnieuw.

Bij de VRT opnames, als ik die wil terug kijken, is het geluid stotend. 

Heb alle updates, dus daar ligt het ook niet aan.

Heb al contact gehad met KPN en hebben mij gevraagd om langs deze weg mijn probleem te plaatsen omdat niemand mij tot nu toe kan helpen.

Wie heeft er een oplossing? 

U heeft dus alleen problemen met de regio zenders en VRT? Bij andere zenders werkt alles goed?


De andere zenders werken prima.


De andere zenders werken prima.

Ik heb hetzelfde probleem bij Arte (VRT-opnames werken bij mij wel).

Er is een work around: De KPN iTV app downloaden op de +Box vanuit de Play Store. Via de app lukt het terugkijken van opnames wel altijd.


Hi @Emmy67! Gek dat dit alleen bij deze zenders gebeurt. 😕

Je hebt al contact gehad, dus ik neem aan dat het resetten van de TV+ Box al is gedaan. 

Er is een work around: De KPN iTV app downloaden op de +Box vanuit de Play Store. Via de app lukt het terugkijken van opnames wel altijd.

Dit is inderdaad een goede work around voor de tussentijd. Gaan de opnames bij jou hier ook goed? 


Het probleem met niet kunnen terugkijken van Regionale zenders via TV+ speelt nog steeds.

Hier iemand die dit nog meldt m.b.t. Omrop Fryslân. Meldt alleen Hjoed maar geen enkel programma. Het lust de eerste minuut.

 

Via de standaard smart-tv app, ook op de DIW7022 te downloaden, werkt het inderdaad wel. Maar dat is natuurlijk niet de bedoeling met TV+ (++++ 😉). Dit is echter een min...