Skip to main content

Wij hebben een probleem met terug kijken. Wij hebben oa Rtl Lounge en mijn vriendin wil graag The Nanny terugkijken van 2 dagen geleden. Of we nou via de groene knop of via het menu proberen terug te kijken, krijgen we alleen PLAN OPNAME te zien. Is dit een probleem van KPN zelf of is er iets verkeerds ingesteld? 

Hoi, BrAzKe. Welkom op het forum.

Ik heb even bij andere providers gespiekt (o.a. Ziggo Go) en daar is The Nanny ook niet voor terugkijken beschikbaar. RTL heeft dat dus niet vrijgegeven en is dus geen storing bij kpn.

En nog even bij Videoland gespiekt, daar is de serie beschikbaar. Videoland is ook van RTL dus de reden dat het niet voor Terugkijken aangeboden mag worden is duidelijk.


Hoi, BrAzKe. Welkom op het forum.

Ik heb even bij andere providers gespiekt (o.a. Ziggo Go) en daar is The Nanny ook niet voor terugkijken beschikbaar. RTL heeft dat dus niet vrijgegeven en is dus geen storing bij kpn.

En nog even bij Videoland gespiekt, daar is de serie beschikbaar. Videoland is ook van RTL dus de reden dat het niet voor Terugkijken aangeboden mag worden is duidelijk.

Hoi Peter,

 

Dank je wel voor je antwoord, maar ik vind het raar dat wij The Nanny eerst wel konden terugkijken en nu niet meer. Andere programma’s van rtl lounge zoals bijvoorbeeld House of Kees en Co kunnen we wel terug kijken. 


Hoi, BrAzKe. Welkom op het forum.

Ik heb even bij andere providers gespiekt (o.a. Ziggo Go) en daar is The Nanny ook niet voor terugkijken beschikbaar. RTL heeft dat dus niet vrijgegeven en is dus geen storing bij kpn.

En nog even bij Videoland gespiekt, daar is de serie beschikbaar. Videoland is ook van RTL dus de reden dat het niet voor Terugkijken aangeboden mag worden is duidelijk.

Hoi Peter,

 

Dank je wel voor je antwoord, maar ik vind het raar dat wij The Nanny eerst wel konden terugkijken en nu niet meer. Andere programma’s van rtl lounge zoals bijvoorbeeld House of Kees en Co kunnen we wel terug kijken. 

 

Zoals @PeterG al aangaf, KPN heeft hier geen invloed op. 

Helaas.

Je moet dus bij RTL aankloppen en die verwijzen je dan waarschijnlijk door naar Videoland. 


BrAzKe schrijft: maar ik vind het raar dat wij The Nanny eerst wel konden terugkijken en nu niet meer.

Die vraag zul je dus bij RTL moeten neerleggen en niet bij de providers.