Skip to main content

Sinds het nieuwe menu werkt Kijken vanaf het begin in een nog niet beeindigd programma niet meer goed. Met de groene knop wordt het programma wel weer opnieuw gestart maar dat loopt dan door tot een zeker tijdstip om dan te stoppen.  In het oude menu bleef het “kijken vanaf het begin” gewoon doorlopen tot aan het einde van het programma. Een achteruitgang in vergelijking met het oude menu.

Hmm…. deze ervaring heb ik er niet mee. 

Als ik een kwartier te laat in een programma kom en ik druk op groen blijf ik een kwartier achterlopen. Ook met het einde van het programma.

Kun je eens aangeven met bijvoorbeeld welke zenders je dit ervaart/hebt?


Hmm…. deze ervaring heb ik er niet mee. 

Als ik een kwartier te laat in een programma kom en ik druk op groen blijf ik een kwartier achterlopen. Ook met het einde van het programma.

Kun je eens aangeven met bijvoorbeeld welke zenders je dit ervaart/hebt?

Bedankt voor de reactie.

Ik had het op de NPO's als wel ook bij de commercielen.

Toeval wilt dat de test gisteravond wel goed verliep, het later gestarte pgm beleef netjes doorlopen tot aan het einde. Vreemd dit wel, maar ik hou het in de gaten.

Nogmaals bedankt.


Hi @araraquara2016, zo te lezen ben je er met een helpende hand van Peter en het opnieuw proberen eruit te komen, want dit klinkt positief 🙂 Als je toch iets opmerkt of als je vragen hebt, laat het ons gerust weten!