Skip to main content
Beantwoord

Terugkijken vanuit gids loopt vast bij afspelen

• December 6, 2025
  • 3 reacties
  • 22 keer bekeken

Ik kan dus ook niet meer terugkijken via de agenda. Het programma loopt een minuutje, en loopt dan vast. Al meedere keren gereset, ook met behulp van KPN. De eerste keer leek het opgelost, maar helaas van korte duur.

Ik wil hier graag een oplossing voor.

Admin: afgesplitst, eigen topic voor bericht aangemaakt

Beste antwoord door Snilmerg

Ik heb ondertussen een nieuwe tv ontvanger gekregen vanuit jullie support desk. Ik had een "oude" arris, en nu een kleinere versie Arris ontvanger. De problemen lijken nu opgelost. 

Alles zat prima aangesloten, vanuit een muur aansluiting rechtreeks in het modem, dus geen switch ertussen. 

3 reacties

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@Snilmerg . Welkom hier.

Dank voor je bericht. Een opname die steeds na een minuut vastloopt is natuurlijk niet de bedoeling, zeker niet nadat je al meerdere resets hebt uitgevoerd.

Om dit goed te kunnen inschatten is het belangrijk om te weten hoe alles bij jou staat aangesloten. Zit de tv ontvanger direct op je Experiabox aangesloten, of gaat hij via een switch, powerline set of iets anders?

Laat ook even weten welk type ontvanger je hebt. Dan kunnen we gericht verder zoeken naar de oorzaak.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • December 13, 2025

Ik heb ondertussen een nieuwe tv ontvanger gekregen vanuit jullie support desk. Ik had een "oude" arris, en nu een kleinere versie Arris ontvanger. De problemen lijken nu opgelost. 

Alles zat prima aangesloten, vanuit een muur aansluiting rechtreeks in het modem, dus geen switch ertussen. 

Erwin van KPN
Moderator

Dat klinkt positief! Mocht je in de toekomst andere vragen hebben,. weet je me hij hier te vinden.