Skip to main content

Staat een hoop op het forum maar kan nergens het goede antwoord vinden.

Maar als ik alleen het basispakket neem en geen pluspakket is het dan wel mogelijk om 7 dagen terug te kijken, gebruik het zelden maar zou het wel willen hebben voor die paar keer per jaar dat ik wat vergeet op te nemen.

Ja hoor, je kunt altijd 7 dagen terug kijken als je interactieve tv hebt. Ook zonder pluspakket. 


Mooi, perfect, ik vond het een beetje vreemd staan omdat dit expliciet vermeld stond bij het plus pakket en het nergens verder kon terug vinden.

Nu nog even goed nadenken of ik wel naar KPN wil, keuzes keuzes, TM draait nu goed maar moet nog over naar het nieuwe TV pakket en aangezien ik een eigen router heb die nu nog geen APAS ondersteund, Fritzbox 5490 met TM profiel heb ik het idee dat het drama gaat worden, men riep nu al dat ik met de geleverde Huawei al met een switch moet gaan werken, waarom als ik 4 LAN poorten heb waar ik genoeg aan heb bij de basis router, switch en tweede router zitten nu op een onlogische plek om de TV er bij aan te sluiten.


Ik dacht eerst dat het opnemenpakket noodzakelijk is om ook extra dagen terug te kijken maar volgens mij is dat niet (meer) zo.


Opnemen heb ik er sowieso bij, 2 decoders nodig voor TV, daar zit het bij.

Plus pakket zit maar 1 zender bij die ik heel soms kijk, vind ik de 6.99 niet waard, zal hem niet missen verwacht ik.


... en aangezien ik een eigen router heb die nu nog geen APAS ondersteund, Fritzbox 5490 met TM profiel heb ik het idee dat het drama gaat worden …

Wat is APAS?

 


@Nick83 Any Poort Any Service, hetgeen KPN dus ook ondersteund, ik zit nu op 2 poorten met Internet en 2 poorten hebben alleen de TV streams, die zitten gescheiden ipv Vlan tagging.

TM gaat over op Apas en de Fritz zal dan een firmware update moeten krijgen om het te ondersteunen of ik moet een extra switch er tussen gooien, niet wenselijk i.v.m. extra kosten en het extra verbruik van de switch als het niet nodig hoeft te zijn.

Maar de kogel is door de spreekwoordelijke kerk, ik heb vandaag de overstap in orde gemaakt, als het goed is ben ik per 21 oktober KPN klant, lost een hoop problemen op en is in ieder geval de eerste 2 jaar goedkoper voor meer.:wink:


Leuk, @Doornekamp33!:grin:


@Marcia_ Dat denk je, maar ik kan lastig zijn hoor, je bent vast gewaarschuwd.😱😁


Ik ben wel in voor een uitdaging 😉.