Skip to main content

Goedemiddag,

Bij de vorige box (en afstandsbediening) kon ik, wanneer ik een willekeurige zender keek, en het balkje onderin met de programmanaam e.d. zichtbaar was, op 'pijltje naar links' klikken en dan zien welke programma's er daar voor op die zender waren geweest. Vervolgens kon ik dan op groen klikken om dat programma terug te kijken. Die optie kan ik nu niet terug inden op de nieuwe afstandsbediening. Iemand tips? 

Bedankt! 

 

Admin: afgesplitst

Hoi @C te H., welkom! De infobalk op de TV+ Box werkt op een andere manier. Je kunt niet meer pijl naar links of rechts door de eerdere en latere programma's gaan. In plaats daarvan spoel je met deze knoppen een stukje terug of vooruit.

Je kunt wel een minigids tevoorschijn halen. Maak hiervoor de infobalk weer zichtbaar (met de OK-knop of pijl naar beneden). Druk dan twee keer op de pijl naar beneden. Je krijgt dan de minigids. Hierin zie je het huidige programma en de volgende van alle zenders. Hier kun je met links en rechts wel doorheen. En eventueel schakelen naar een andere zender.

Voor Terugkijken moet je in de Gids zijn. Zoek daar het programma op dat je wilt zien. Je kunt dan direct Terugkijken starten met de groene knop op de afstandsbediening. Of je kunt op OK drukken voor de pop-up met info en daar kiezen voor Afspelen.