Skip to main content

Hallo, wanneer ik terug wil kijken in de iTV app moet ik in eerste instantie bijna 10 min aan reclame kijken. Toen moest ik het weer omdat ik tussendoor even wat moest doen en de ipad op slot ging. Daarna kon ik ook niet doorspoelen naar waar ik gebleven was. Ik probeerde dit met als gevolg dat het niet lukte en weer reclame moest kijken…. Al met al, heb ik meer dan 20 min aan reclame zitten kijken en misschien 5 min van jet programma gezien. 
 

Waarom werkt dit zo onhandig?

Hoi @Mart Jan Kollen, welkom op het forum! Je kunt van bijna alle zenders programma's Terugkijken. En bij de NPO en veel buitenlandse zenders kun je tijdens het Terugkijken ook doorspoelen.

Maar, bij de bekendste Nederlandse commerciële zenders en enkele anderen kan dit niet. Daar hebben we de rechten niet voor. Bij die zenders kun je dan wel aan het begin nog enkele minuten doorspoelen, maar tijdens het programma verder niet.

 

In de app kun je spoelen door de op het beeld te tikken. Er verschijnt dan een tijdbalk onderin beeld, en iconen in het midden van het beeld. Op de tijdbalk kun je het bolletje heen en weer schuiven om te spoelen. Met de 30-iconen in beeld kun je in een keer met 30 seconden voor of achteruit spoelen. Als dit bij jou niet lukt, kun je aangeven wat er gebeurt als je het probeert? En om welk programma het gaat?