Skip to main content

Ik krijg al dagen deze melding als ik terug wil kijken via de rv gids.....iemand een idee hoe dat kan?

Beste @BiancaBaa 

Zou je de tv ontvanger eens opnieuw willen aanmelden op de server van KPN ITV? Dat doe je als volgt: 

Laat het maar een weten of dit het probleem heeft opgelost.


Bedankt voor je antwoord Dennis.

Ik ga dit morgen even met een helder hoofd proberen  en ik laat nog even weten of het probleem opgelost is.

 


Als dat resetten niets oplost: welke ontvanger heeft u? En welke Experiabox? 


Beste @BiancaBaa 

Zou je de tv ontvanger eens opnieuw willen aanmelden op de server van KPN ITV? Dat doe je als volgt: 

Laat het maar een weten of dit het probleem heeft opgelost.

Nou het schiet nog niet echt op.

Vanmorgen geen rrl4 5 etc. Dus modem gereset,  Melding dat hij problemen  had met ophalen van netwerk, melding om beeld gevolgd,  10 minuten modem uit, kan nog niets ophalen ga nu de ontvanger resetten....krijg er nu een beetje genoeg van ben al een uur bezig!


Beste @BiancaBaa 

Zou je de tv ontvanger eens opnieuw willen aanmelden op de server van KPN ITV? Dat doe je als volgt: 

Laat het maar een weten of dit het probleem heeft opgelost.

Nou het schiet nog niet echt op.

Vanmorgen geen rrl4 5 etc. Dus modem gereset,  Melding dat hij problemen  had met ophalen van netwerk, melding om beeld gevolgd,  10 minuten modem uit, kan nog niets ophalen ga nu de ontvanger resetten....krijg er nu een beetje genoeg van ben al een uur bezig!

Dennis moet ik eerst in het menu kunnen komen hij blijft bezig met software downloaden en kwam net niet verder dan 30% en ben bijna nu weer bij de 30


Beste @BiancaBaa 

Zou je de tv ontvanger eens opnieuw willen aanmelden op de server van KPN ITV? Dat doe je als volgt: 

Laat het maar een weten of dit het probleem heeft opgelost.

Nou het schiet nog niet echt op.

Vanmorgen geen rrl4 5 etc. Dus modem gereset,  Melding dat hij problemen  had met ophalen van netwerk, melding om beeld gevolgd,  10 minuten modem uit, kan nog niets ophalen ga nu de ontvanger resetten....krijg er nu een beetje genoeg van ben al een uur bezig!

Dennis moet ik eerst in het menu kunnen komen hij blijft bezig met software downloaden en kwam net niet verder dan 30% en ben bijna nu weer bij de 30

Nou.....eindelijk heb ik alles weer voor elkaar🥳

Toch bedankt voor het meedenken allemaal!