Skip to main content
Beantwoord

Terugkijken Victoria

• September 15, 2019
  • 8 reacties
  • 388 keer bekeken

Waarom kan ik een aflevering van Victoria niet terug kijken ??

Beste antwoord door Dennis Overbeek

Op Ned.2. Gisterenavond was de uitzending.
Ik heb even voor jou gekeken, helaas geeft Nederland 2 (NPO) geen toestemming aan KPN om dit terug te kijken via “Begin Gemist.” Dat heeft met de rechten te maken. Dan kun je het beste opnemen, dan kun je het ook terugkijken, en dan wordt het ook 1 jaar bewaard op de opnameserver. Tenzij je de opname zelf verwijderd, dan is die ook weg. 😉
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Dennis Overbeek
Wijsgeer
Waarom kan ik een aflevering van Victoria niet terug kijken ??
Op welke zender is die programma?

• Auteur
  • Topper
  • September 15, 2019

Dennis Overbeek
Wijsgeer
Ik heb even voor jou gekeken, helaas geeft Nederland 2 (NPO) geen toestemming aan KPN om dit terug te kijken via “Begin Gemist.” Dat heeft met de rechten te maken. Dan kun je het beste opnemen, dan kun je het ook terugkijken, en dan wordt het ook 1 jaar bewaard op de opnameserver. Tenzij je de opname zelf verwijderd, dan is die ook weg. 😉

• Auteur
  • Topper
  • September 15, 2019
Hartelijk dank voor de info.
met vriendelijke groeten. Ronald

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 16, 2019
Je kunt het wel nog één week terugkijken via npostart.nl. Langer kan ook maar dan moet je de betaalde versie van npostart hebben.
Op televisie v.a. 2017 is ook nog een werkende npostart-app a.h.g.i.

Buitenlandse series áltijd opnemen als je niet kunt kijken. De NPO (alle omroepen) kopen daar de rechten voor terugkijken via providers niet van. Wel via hun site.

• Auteur
  • Topper
  • September 16, 2019
dank Peter. Gelukkig zendt België deze aflevering a.s vrijdag uit, dus iedereen weer blij 😁👍

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 16, 2019
Ha ha. 😄 Niet vergeten te kijken of op te nemen! (begin gemist werkt niet op België)

Jasper van KPN
Moderator
Hoi @Rvdveen, sommige uitzendingen kunnen inderdaad niet teruggekeken worden i.v.m. rechten. Gelukkig heb je met wat hulp al alternatieve opties gekregen om de uitzending alsnog te zien en om de volgende afleveringen op een andere manier terug te kijken. Veel plezier alvast met de rest van het seizoen! 🙂