Skip to main content

Het terugkijken van programma’s werkt niet goed. Ik heb de afgelopen dagen meermalen het systeem (modem en interactieve TV) gereset. Na resetten werkt het systeem weer even, maar hapert/stagneert vrij snel weer. Dit is frustrerend en niet de kwaliteit die we gewend zijn van KPN. 
 

Daarnaast is de verbinding voor gewoon TV kijken minder, in de zin van geluid- en beeldhapering
 

Ik zou graag zien dat dit wordt opgelost.

Alvast bedankt voor uw reactie.

Welkom @JMMG 

 

Toch geen , Motorola tv ontvanger toevallig?

Hier kan je controleren of je apparatuur verouderd is

Apparatuur controleren en omruilen


Jep, Motorola apparaat.

De controle werkt niet via de link. Ik moet telefonisch contact opnemen. 


De Motorola is sterk verouderd en als je contact opneemt met de klantenservice ruilen ze hem meteen om, je kunt ook je forum profiel invullen en wachten op een moderator,die reageert meestal binnen 48 uur.

Laat je het nog weten?


Heb net een kwartier aan de telefoon gewacht, helaas zonder contact. Ik kom graag in contact met de moderator.


Voor de tool moet je thuis zijn, probeer eens een andere mobiel, tablet,of een andere browser

 

Lukt dat ook niet,

vul dan je Forum profiel aan met je naam, postcode + huisnummer en klantnummer enz

En geef hier een seintje als je dat hebt gedaan


@JMMG 

Heb je inmiddels de ontvanger al kunnen omruilen?

 


Welkom @JMMG. Ik zie dat @Tycha je al goed aan het helpen is. Die 1853 is inmiddels wel aan vervanging toe inderdaad. Is het gelukt? Als ik nog ergens bij kan helpen dan hoor ik het graag.