Skip to main content
Beantwoord

Terugkijken werkt niet

  • February 2, 2020
  • 7 reacties
  • 1178 keer bekeken

Het terugkijken van programma’s werkt niet goed. Ik heb de afgelopen dagen meermalen het systeem (modem en interactieve TV) gereset. Na resetten werkt het systeem weer even, maar hapert/stagneert vrij snel weer. Dit is frustrerend en niet de kwaliteit die we gewend zijn van KPN. 
 

Daarnaast is de verbinding voor gewoon TV kijken minder, in de zin van geluid- en beeldhapering
 

Ik zou graag zien dat dit wordt opgelost.

Alvast bedankt voor uw reactie.

Beste antwoord door Tycha

Welkom @JMMG 

 

Toch geen , Motorola tv ontvanger toevallig?

Hier kan je controleren of je apparatuur verouderd is

Apparatuur controleren en omruilen

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Tycha
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • February 2, 2020

Welkom @JMMG 

 

Toch geen , Motorola tv ontvanger toevallig?

Hier kan je controleren of je apparatuur verouderd is

Apparatuur controleren en omruilen


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 2, 2020

Jep, Motorola apparaat.

De controle werkt niet via de link. Ik moet telefonisch contact opnemen. 


Tycha
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • February 2, 2020

De Motorola is sterk verouderd en als je contact opneemt met de klantenservice ruilen ze hem meteen om, je kunt ook je forum profiel invullen en wachten op een moderator,die reageert meestal binnen 48 uur.

Laat je het nog weten?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 2, 2020

Heb net een kwartier aan de telefoon gewacht, helaas zonder contact. Ik kom graag in contact met de moderator.


Tycha
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • February 2, 2020

Voor de tool moet je thuis zijn, probeer eens een andere mobiel, tablet,of een andere browser

 

Lukt dat ook niet,

vul dan je Forum profiel aan met je naam, postcode + huisnummer en klantnummer enz

En geef hier een seintje als je dat hebt gedaan


Tycha
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • February 4, 2020

@JMMG 

Heb je inmiddels de ontvanger al kunnen omruilen?

 


Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • February 5, 2020

Welkom @JMMG. Ik zie dat @Tycha je al goed aan het helpen is. Die 1853 is inmiddels wel aan vervanging toe inderdaad. Is het gelukt? Als ik nog ergens bij kan helpen dan hoor ik het graag.