Skip to main content

Helaas kunnen wij geen programma's terugkijken of vanaf het begin afspelen. Zodra we dat proberen, wordt het beeld zwart en is er geen geluid. Resetten en stroomloos maken hebben we al een aantal keren geprobeerd en de software verwijderen heeft ook niets uitgehaald. Wat kunnen we nog proberen? 

Hallo @CharlotteKemp, welkom op het KPN forum. Dat is gek? Werkt On Demand wel? Welke type tv-ontvanger heb je?

Je kunt via dit stappenplan: Problemen tv-ontvanger oplossen

Wil je ook alvast je profiel invullen? Dan kan ik ondertussen met je meekijken :)


Hey @CharlotteKemp, helaas nog geen reactie van je gehad :(

Ik neem aan dat het probleem door de reset is verholpen. Ik sluit hierbij je topic. Toch nog vragen? Laat het ons weten, we helpen graag :) 


Bij mij werkt terugkijken ook niet hij begint wel en slaat dat terug naar live uitzending


Hoi @Roland-1 , 

Welk KPN kastje heb je?

Helpt het als je een volledige reset uitvoert?

Menu-instellingen - systeem - reset (of frisse start met het nieuwe menu)

Software en fabrieksinstellingen verwijderen/herstellen kiezen in het oude menu.    

Vul anders alvast je forum profiel in zodat de KPN moderators jouw gegevens erbij kunnen pakken. 


Heb niet de nieuwste net type ouder(Geen bleuthooth) heb ze net een paarmaanden nieuw. Heb gisteren al uitgezet, stroom er af. 10 min toen weer opgestart


Hoi @Roland-1, welkom op het forum! Zou je de reset zoals @Anneke-Anna noemt eens kunnen uitvoeren? Dit kan vaak een heel eind helpen!


Zoals zij het beschrijft komt niet voor in mijn menu.


Maar klantenservice zal nu wel bereikbaar zijn gok ik


Wij hebben het zelfde probleem, start en na een paar seconden weer terug naar live.

Al een paar keer gerest en aan en uit gezet, dit is sinds de vernieuwing in de info.

 

 


Ik heb hetzelfde probleem als voorgaande bericht nl terugkijken lukt niet meer sinds de nieuwe kpn lay-out heeft ingevoerd op smart tv


Niemand leest meer mee zeker, das jammer moet zeggen kpn laat hier wel een steekje vallen.


De wachttijd is op dit moment een stuk langer dan normaal. 


Hoi @Roland-1, is het met mijn collega's van de klantenservice nog gelukt?

@Meester45  en @ronroot  Zouden jullie ook de software reset eens willen proberen?
 

Stap 1

Druk op Menu op de afstandsbediening

Stap 2

Ga naar Instellingen

televisie-instellingen-hoofdmenu-stap-2

Stap 3

Ga naar Systeem

televisie-systeem-instellingen-stap-3

Stap 4

Ga naar Software opnieuw installeren en kies 'installeer'

televisie-systeem-informatie-stap-4

Stap 5

Kies "ja" zodra onderstaand pop up scherm verschijnt

televisie-systeem-informatie-stap-5

Stap 6

Je ziet onderstaand scherm. Je hoeft niets te doen

televisie-bewaar-instellingen-stap-6

 

Als je nog de oudere versie van het menu heb kun je de onderstaande stappen doorlopen:
 

 


Ja is gelukt, monteur komt woensdag

 


Met de aanbevolen systeemreset is probleem opgelost!! Dank je wel, groetjes Julia 


Ik heb het zelfde probleem met hetzelfde kastje, alles al geprobeerd...nieuw kastje gekregen maar nog steeds kan ik op 2e kastje geen programma’s terug kijken. 


Ook hier alles al geprobeerd,  helaas lukt het terugkijken nog steeds niet,  het is er na de update niet leuker op geworden 😥