Skip to main content

Zelf heb ik het vermoeden dan het zwarte kastje model (ARRES) stuk is, bij terug kijken.

Met DVS 1200 is niets aan de hand, ook niet met de WIFI.

In mijn slaapkamer heb ik nog zo'n kastje, wat ik bij terug kijken nooit gebruik.

Is het een optie om die kastjes om te ruilen, of moet de TV smart dan opnieuw ingesteld worden.

Heb twee TV'’s van het zelfde merk LG.

Als normaal live tv kijken gewoon werkt, dan is zo'n kastje niet stuk. Dat kan niet.

Heeft u al eens tijdenlijk een kabel geprobeerd? Gebruikt u een switch in het netwerk? 

Welke Experiabox heeft u? Of de KPN Box? 


Dank voor je reactie. Zoals ik al schreef, heb ik een kastje van de KPN model ARRES.

Kan ik dat omruilen, vanaf de slaapkamer naar de huiskamer?

Of moet de boel via mijn smart TV alles opnieuw instellen.

Wat is een hemelsnaam een switch?

Als normaal live tv kijken gewoon werkt, dan is zo'n kastje niet stuk. Dat kan niet.

Heeft u al eens tijdenlijk een kabel geprobeerd? Gebruikt u een switch in het netwerk? 

Welke Experiabox heeft u? Of de KPN Box? 

 


Heb twee TV'’s van het zelfde merk LG.

Als je losse ontvangers gebruikt maakt het niet uit welke tv of merk je gebruikt.


Bedankt voor de tip!


Beste @Anske, welkom! Ik begrijp dat het terugkijken via de gids op één van de ontvangers niet werkt? Had je wel gecontroleerd of het op de andere ontvanger wel werkt? Je kunt de ontvangers gerust eens omruilen. Je hoeft dan niet allemaal dingen opnieuw in te stellen. Voordat je dit doet, zou ik je willen adviseren om via de instellingen van het menu eens een ‘frisse start’ te proberen. De ontvanger krijgt dan een reset. Werkt het daarna wel weer? 


Marcia,

Heb nog niet veranderd, ivm mooi weer. Ik zal het een frisse start geven, ander ontvanger, dan maar hopen dat het werkt.

Dank voor je bericht, wordt vervolgd!


Marcia,

Heb nog niet veranderd, ivm mooi weer. Ik zal het een frisse start geven, ander ontvanger, dan maar hopen dat het werkt.

Dank voor je bericht, wordt vervolgd!

Probleem is opgelost, werkt ( zover ) weer prima!


Super om te lezen, @Anske!