Skip to main content
Beantwoord

Terugkijken werkt niet bij bepaalde programma's, welke eerder wel konden

• May 31, 2026
  • 7 reacties
  • 86 keer bekeken

Sinds paar dagen kunnen we niet alle programma’s terugkijken wat voorheen wel kon. Bij de gids staat er ook zo icon bij dat terugkijken niet meer kan. Wat is hiervan de reden?

Beste antwoord door PeterG

Bij kpn is VRT terugkijken nooit mogelijk geweest, ​@joebafra .

Maar ja, als je vooruit kijkt in de gids is opnemen, als je dat hebt, gewoon mogelijk. 

7 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 31, 2026

Algemene antwoord. Bij sommige programma's wordt dat niet beschikbaar gesteld i.v.m. rechten van de zender. Er zijn 140 zenders, dus kan ik a.d.h.v. je informatie alleen een algemeen antwoord geven helaas. 

Wil je een iets nauwkeuriger antwoord dan graag programma en zender en tijdstip vermelden. 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • June 2, 2026

Goedemorgen ​@joebafra , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Daar heb ik niet direct een verklaring voor maar als je aan zou kunnen geven om welke programma's het precies gaat, dan kunnen we daar gerichter op antwoorden! In algemene zin klopt de bovenstaande reactie van ​@PeterG ; sommige programma's zijn simpelweg niet terug te kijken omdat we daar de rechten niet voor hebben!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 2, 2026

We konden bijvoorbeeld programma’s terugkijken bij de VRT. Dit kan nu helemaal niet meer. 

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • June 2, 2026

Zat je bij een andere provider? Terugkijken van VRT kan ik me eigenlijk niet herinneren sinds ik abonnee ben (sinds 2013, bij xs4all weliswaar. Misschien kon het vroeger bij andere KPN abonnementen wel, maar dat moet dan jaren geleden zijn…)

Aanvulling: hier kun je zien welke zenders al dan niet terug te kijken zijn (filter bijv. op terugkijken): https://www.kpn.com/televisie/zenders

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 2, 2026

We zijn sinds 2 maanden klant bij KPN. Maar volgens mijn moeder heeft het wel eerst gewerkt. Wellicht is ze in de war dat het wel kon met Odido.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • June 2, 2026

Maar ja, als je vooruit kijkt in de gids is opnemen, als je dat hebt, gewoon mogelijk. 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • June 3, 2026

We zijn sinds 2 maanden klant bij KPN. Maar volgens mijn moeder heeft het wel eerst gewerkt. Wellicht is ze in de war dat het wel kon met Odido.

Kan ook zeker niet uitsluiten dat dit het geval is ​@joebafra

Dat is inderdaad nooit mogelijk geweest plus een hele handige tip 👌🏻