Skip to main content

Ik heb hier ook last van. Via de app via WebOs van LG en AndroidTV is er niets aan de hand. Met de Arris VIP5202 loopt het na het terug te kijken programma compleet vast. Gaat niet via een afbeelding over naar het volgende programma. Software al opnieuw geïnstalleerd. Gebruik overigens wel eigen router. 

 

*Admin* Eigen topic aangemaakt, afgesplitst van dit topic. 

Hi @Simonantonanton! Gaat het hier om opnames die je probeert terug te kijken of kijken vanaf het begin met de groene knop? Gebruik je verder als eigen modem een FRITZ!Box vanuit KPN of een ander modem? Mocht het niet om de FRITZ!Box gaan zou je dan eens kunnen kijken of het met ons modem aangesloten wel lukt om gewoon terug te kijken? Heb je daarnaast ook meerdere ontvangers in huis? En als dat zo is heb je het probleem op alle ontvangers?


Ik gebruik een Asus router. Maar sinds vandaag lukt het terugkijken wel. Dus het is wat mij betreft opgelost. 


Goed om te horen @Simonantonanton! Heb je nog iets gedaan of aangepast waardoor het opgelost zou kunnen zijn?


Ik heb de Asus RT-AX58U. Een wifi6 en wpa3 router. Deze instructie gevolgd om ook iTV doorgifte op alle poorten te realiseren. https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1772709 Ik heb eigenlijk niets gedaan. Gewoon nog eens een programma teruggekeken. En dat ging perfect. Wel is er een update op de tuner geïnstalleerd zag ik. Wellicht was dat een oplossing. 


Super bedankt voor je update! Ik zal het topic voor je sluiten.