Skip to main content

Bij het terugkijken van programma’s kan ik bv aflevering 15, 17 18 en 19 bekijken….maar al het jongere niet???

Ik heb een Arris en nèt herinstalleren uitgevoerd wat geen bal heeft geholpen..!

glasvezel sinds 2006

 

wat gaan we hier aan doen?

kan ik bv aflevering 15, 17 18 en 19 bekijken….maar al het jongere niet???

Vervelend dat je problemen ervaart bij het Terugkijken via de gids. Helaas zijn we niet helderziend.

Vermeld ajb (bij dit soort topics) eens zender, datum én tijdstip. Want er zijn ruim 100 zenders bij kpn….

Zo valt er écht niéts van te zeggen helaas.


Hoi @Peudel 
Je kunt programma's maximaal 1 week terugkijken, oudere programma's niet.
Bedoel je dat niet, beantwoord dan even de vraag van @PeterG 
Als je programma's op gaat nemen dan heb je 1 jaar de tijd om ze terug te kijken.


Het gaat om B&B vol liefde welke ik bv de oudste wel terug kan kijken maar die van 4 dagen geleden niet? Hoe jonger de afleveringen hoe minder ik ze terug kan kijken!!

 Ik kies ze zelfs alle 3 om te starten (er staan er 3 in per aflevering, wat mij geheel overbodig lijkt?)

Er zit een bug bij kpn, lijkt mij…..

 


Ik kijk nu ( 11:49 ) even op de ontvanger en i.i.g. bij alle avond afleveringen die nog beschikbaar zijn staat het groene terugkijken pijltje. Het zou dus moeten kunnen.

Starten ze niet?

En is het via de ontvanger of online?


Via jullie Arris kastje en AB. Wanneer je een afl selecteert en op [ok] drukt kun je geen terugkijken kiezen.

Alleen “NU kijken” en “zet in herrinnering”……het is dus een tijdmachine geworden….dat je gewaarschuwd wordt dat de aflevering van vorige weeg woensdag gaat beginnen…..om te janken dit…


Wat raar.

Ik heb hier even gekeken met die van gisteravond. Geselecteerd in de gids, ok en dan staat er Terugkijken bij. En dat werkt ook.
Ook staat er in de gids het ronde groene pijltje bij, Dan kun je 'm direct in de gids met de groene knop starten voor Terugkijken. Werkt hier ook (met die van gisteravond).

Bij jou niet? Plaats eens een foto.

(zowel met HD 4 als HDglas 664)


@Peudel Vreemd inderdaad want hier doen ze het wel goed. Misschien een voorlopige tussenoplossing is als u online kijkt op RTL XL - Home en daar een account aanmaakt, kunt u ze ook alle 5 terugkijken. 

En om 15.56 uur ( over 40 minuten dus) is er op RTL4 de herhaling van gisterenavond.

 


Ik ben erachter gekomen!!

als je in de gids op het programma gaat staan en dan op OK drukt. Dan selecteer je [meer afleveringen].

vervolgens scroll je naar de oudste (helaas maar een week terug)…..en zie je dat er 24 afleveringen zijn terug te kijken!!

Helemaal niet op de datum gelet…….maar die bestaan dus helemaal niet…..pfffffhahahahahahahaha


Ik ben erachter gekomen!!

als je in de gids op het programma gaat staan en dan op OK drukt. Dan selecteer je [meer afleveringen].

vervolgens scroll je naar de oudste (helaas maar een week terug)…..en zie je dat er 24 afleveringen zijn terug te kijken!!

Helemaal niet op de datum gelet…….maar die bestaan dus helemaal niet…..pfffffhahahahahahahaha

 

Als je het opname pakket hebt of 2 KPN tv decoders (bij 2 is het opname pakket gratis), dan kan je de opnames tot een jaar terugkijken.

Misschien een optie? 😉