Skip to main content

Krijg het journaal van 13:00 uur niet teruggekeken.

Geconstateerd in Tizen en Android-TV.

Het is nu 13:18; misschien net te vroeg in de app???

Hoi @PeterG ,

Even uit mijn hoofd kan het tot een kwartier na eindtijd van het betreffende programma duren voor deze beschikbaar is om terug te kijken.

En wellicht is het voor mij nu te vroeg en heb ik nog niet genoeg koffie op, maar ik zie geen journaal in de gids voor gisteren om 13:00 uur… 🤔 (op de eerste 2 pagina's van de gids)


maar ik zie geen journaal in de gids voor gisteren om 13:00 uur…

Kan kloppen @TijtheMan . Mijn bericht is van 10 september (zet je cursor maar eens op de aanduiding '’1 dag geleden'’. Die tijdsaanduiding op het forum werkt per '’24 uur'’ namelijk, dus kan je op het verkeerde been zetten.)

Maar inderdaad, later kon het wel.

Had het via de app nog nooit '’gedaan'’. Via de ontvanger kan het meteen al. Geduld (een beetje) is een schone zaak.

Wat mij betreft opgehelderd. 🙂 Dank voor je uitleg.


De tijdsaanduiding heeft me dan inderdaad op het verkeerde been gezet…

De aangeroepen stream verschilt inderdaad. De reden dat het op de STB dan wel lukt is omdat deze dan vanuit de (ik noem het maar even) buffer wordt gestart (Start Over TV). In de app lukt dat niet en dan wordt er een opname afgespeeld (Catch Up TV). Deze opname is dan dus ook pas beschikbaar wanneer deze daadwerkelijk is afgerond. De opnames lopen een kwartier door na eindtijd van de daadwerkelijke programmering om eventuele uitloop mee te nemen. Dat resulteert dan ook in het pas later kunnen (her)starten van een programma.