Skip to main content

Sinds gisteren werkt terugkijken niet meer goed. Er wordt eerst wel teruggeschakeld naar het begin maar na een paar minuten schakelt de ontvanger gewoon terug naar actueel. Ik heb al de ontvanger en ook modem opnieuw opgestart maar dat heeft geen effect.

Hallo @SikkeHelder78 ,

Dat kan kloppen,Er is een storing met terugkijken.Maar dit wordt zo spoedig mogelijk verholpen!


Correctie: Er was een storing maar die is al opgelost.

Opnames die gemaakt zijn tijdens de storing en de functionaliteit Terugkijken kunnen niet meer hersteld worden (gaat om de periode 18-12 tussen 22:00 en 02:30 uur).

 

Gaat het om deze periode @SikkeHelder78 ? Anders is het een ander probleem.


Nee . Ik had er gisteravond problemen mee.

Wilde de Slimste terugkijken via gids en dat werkte niet. Dat programma was van voor 22.00 uur. Ik had het ook opgenomen en zo kon ik het wel terug kijken.

En vanavond was het nog zo. Ik wilde even het begin van de persconferentie terugkijken en had weer hetzelfde probleem. Eerst gaat het 5 minuten ongeveer goed en dan schakelt het over naar live.


Wat een raar verhaal, @SikkeHelder78 Wat heb je precies met de ontvanger gedaan? Heb je 'm ook al een frisse start gegeven? Dat helpt vaak, bij dit soort dingen. 


Ik heb de ontvanger een frisse start gegeven en in eerste instantie leek dit het probleem niet op te lossen. Maar na nog een keer de ontvanger uit en aan gaat nu in lek geval terugkijken naar de programma's die eerder niet werkten wel. Ik hoop dat het zo blijft. 


Sinds vandaag - 15 februari - werkt terugkijken niet meer correct. Springt wel terug maar na een paar minuten naar de actuele uitzending. Opnieuw opstarten modem hielp niet.


Ik heb hetzelfde probleem 


Vandaag werkt het weer correct. 


Bij mij ook al 2 weken geen terugkijken mogelijk. Alle resets gedaan. Helpt niet. De telefonische helpdesk vertelde mij uiteindelijk dat deze storing bekend is en dat er aan gewerkt wordt. Dat is inmiddels al ruim een week geleden. KPN, je bent niet de goedkoopste. Zorg daarom aub dat je spullen wel werken!