Skip to main content

Ik heb dat probleem ook. Gemeld, maar duurt 3 weken. Ik ben op vakantie in Maleisië en dan heb ik er niets meer aan. Steeds boodschap video niet te starten of video kan niet geladen worden. Opgestart ja.

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt

@AlbertJan46 Welkom op het forum. 

Het klopt inderdaad dat je buiten de EU geen gebruik kunt maken van de iTV app

Het klopt dan dus ook dat je deze melding krijgt. 


Dan zal ik dus het abonnement opzeggen in het vervolg.


Dan zal ik dus het abonnement opzeggen in het vervolg.

Je was toch zeker wel op de hoogte dat je alleen binnen de EU gebruik kunt maken van de iTV app en/of de site tv.kpn.com?

 

Het klopt inderdaad dat je buiten de EU geen gebruik kunt maken van de iTV app

Het klopt dan dus ook dat je deze melding krijgt. 

Ik zou verwachten dat je dan een melding krijgt dat terugkijken van een opname alleen binnen de EU mogelijk is en niet een melding dat het laden mislukt is.

Met deze melding roep je alleen maar vragen en irritaties op.


@wjb Die melding zou je normaal gesproken ook moeten krijgen:

"Je kunt de video’s in de iTV app alleen afspelen in de EU. Op deze pagina lees je in de FAQ welke landen dat zijn. Ben je buiten de EU? Dan krijg je de melding: ‘Het is niet mogelijk om video’s te kijken buiten de EU’. Dit geldt voor landen zoals het Verenigd Koninkrijk (sinds 1 januari 2021), Noorwegen en Zwitserland, die niet tot de EU behoren." 

Ik durf niet te zeggen waarom de melding in deze situatie op een andere manier naar voren komt. 


Zo'n boodschap zou netter zijn. Jammer van de abonnementskosten 4 maand.


Bij Ziggo kunt u ook niet buiten de EU kijken.

Ik gok dat da bij geen enkele provider kan.


Ik durf niet te zeggen waarom de melding in deze situatie op een andere manier naar voren komt. 

Dat is dan wellicht iets om aan het developmentteam voor te leggen.