Skip to main content
Beantwoord

Terugkijken werkt sinds gistermiddag niet meer

  • 17 April 2024
  • 8 reacties
  • 620 keer bekeken

Goedemiddag 

sinds gisteren kan ik niks meer terug kijken geen enkel programma hoe kan dat ?

Hallo @Kan niks meer terugkijken ,

Tijd om de ontvanger even helemaal van de stroom te halen. 

Is dat niet de oplossing? Dan kun je de ontvanger resetten: 

Of bij andere ontvangers : 

 


Goedemiddag @Kan niks meer terugkijken en welkom hier op onze Community!

 

Hallo @Kan niks meer terugkijken ,

Tijd om de ontvanger even helemaal van de stroom te halen. 

Is dat niet de oplossing? Dan kun je de ontvanger resetten: 

Of bij andere ontvangers : 

 

Is het je aan de hand van deze informatie nog gelukt om het probleem op te lossen?


Goedemiddag ja had ik geprobeerd is niet gelukt ben later naar de instellingen gegaan en daar stond update heb ik gedaan en nu werkt het weer .bedankt voor de moeite 


Goedemiddag ja had ik geprobeerd is niet gelukt ben later naar de instellingen gegaan en daar stond update heb ik gedaan en nu werkt het weer .bedankt voor de moeite 

Dat is goed om te lezen @Kan niks meer terugkijken en bedankt ook dat je dit nog even hebt laten weten, altijd nuttige informatie voor eventuele meelezers!


Na de update een kwartier voordat de wedstrijd NL-D (10-9-2024) begon: settopbox begint te herladen en stopt met foutcode 561. Modem en settopbox gereset en na een aantal keren herhalen en heel veel tijd, gelukt, hoi. Maar opnemen en terugkijken van programma’s en opgenomen (?) programma’s lukt (11-9-2024) niet meer. Het beeld wordt geheel blank en er gebeurt verder niets. Dank aan KPN.


Toevoeging aan vorige succesverhaal … ik kan alleen NPO 1, 2, 3 selecteren. Veel abonnementsgeld voor 3 netten en geen extra betaalde opties.


Goedemorgen @JJMunnik, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Mijn eerste advies hier zou zijn om de tv+ box eens terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Hoe je dat precies doet, lees je in dit artikel op onze Kennisbank. Wil je ons laten weten of het probleem daarmee is verholpen? Voor directe ondersteuning kun je hier trouwens ook altijd even over bellen (0800 0402 en geef dan vervolgens aan dat je graag een medewerker wenst te spreken). 


Na 3 maal foutcode 561 en 3 maal volledige reset op de 10de september heb ik op de 11de op mijn settopbox de software opnieuw laten laden (nadat ik mijn probleem op het forum had gemeld). En het werkte weer als vanouds. Ik heb dus niet gekozen voor de fabrieksinstellingen. Wat mij wel een beetje stoort: de 9de september om ongeveer 12.00 uur werd ik geroepen door mijn buurman omdat de update plaatscond tijdens het kijken van een film en hij een error kreeg. Na volledige reset werkte alles na verloop van tijd wel weer. Bij mij op de 10de vlak voordag een europesen voetbalwedstrijd begon kreeg ik de fatale update. Bij mij met als resultaat dat ik minder kreeg dat wat ik verwachte. Updates midden op de kijkdag … en dan nog geheel onverwacht lijkt mij onprettig..


Reageer