Skip to main content
Goedemorgen.

Wij volgen een paar zeer goede programma's op de Belgse zenders.

Nu hadden we er een paar gemist door falen met de inprogrammering.

Mijn vraag is de volgende: Waarom zijn de zenders uit België niet terug te lijken?

Mijn achterbuurman heeft interactieve TV bij concullegas van jullie en kan dit dus wel.



Ben wel benieuwd naar jullie antwoord..

Overigens ben ik voor de rest wel een SUPER tevreden klant 😀👍
Goedenavond Lauran, bedankt voor je bericht!



Helaas hebben we niet voor alle zenders de rechten om begin gemist of terugkijken aan te bieden. In dit zenderoverzicht, als je Begin Gemist en Programma Gemist aanklikt, kan je zien welke zenders we dit recht voor hebben. Staat jouw zender hier wel of niet tussen?



Je kan het opnemen pakket nemen, hiermee mis je nooit meer wat 😉
Bij Ziggo kan het inderdaad wel, maar ook pas per 1 maart j.l. Een kwestie van onderhandelen lijkt me.
Je kan de programma's van de VRT terug kijken via hun app vrt.be. Er zit sinds kort wel helaas een verificatie via gsm (met Belgisch nummer) op, dus dat moet je even zien te omzeilen.
Dank jullie wel voor de duidelijke antwoorden. Ja ik had het idd al geprobeerd via de VRT en liep daar tegen het verificatie probleem aan. Voor mij is het duidelijk. Dank jullie wel. Susan wat mij betreft mag je dit sluiten hoor. 👍

Groetjes Lauran

Je kan de programma's van de VRT terug kijken via hun app vrt.be. Er zit sinds kort wel helaas een verificatie via gsm (met Belgisch nummer) op, dus dat moet je even zien te omzeilen.

Kwestie van even met een VPN een Belgisch IP adres gebruiken, doeltreffend en simpel


Reageer