Skip to main content

Tijdens elk reclameblok bij het terugkijken stopt hij en krijg ik een zwart beeld. Hoe kan dit?

Welkom @Chantal1990 

 

Heb je al geprobeerd om de tv-ontvanger te resetten? Vaak verhelpt dit het probleem al.

Kijk eens hier Terugkijken zwart beeld als reclame begint


Goedenavond @Chantal1990, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat jij omschrijft kan een keer voorkomen, maar niet élké keer als je de optie terugkijken gebruikt.. Dat lijkt me vrij frustrerend! Kan je daarna wel weer verder kijken (waar je gebleven was), of moet je het programma opnieuw opstarten?

Ik ben heel benieuwd welke tv-ontvanger je van ons hebt, of je inderdaad al een keer de tv-ontvanger hebt gereset. Dit helpt in veel gevallen namelijk wel!

Mocht dit niet baten, dan kijk ik even verder met je mee. Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en indien van toepassing het serienummer van je tv-ontvanger (indien je er meerdere thuis en aangesloten hebt). Dit kan je kwijt bij persoonlijk opmerkingen. Overal waar privé achter staat is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators!

Ik hoor graag van je!


@Chantal1990, ik heb geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of ik hier nog bij kan helpen?


Reageer