Skip to main content

Ja hier ook. Terug kijken via gids geeft zwart scherm wanneer reclame begint. Bij twee verschillende kastjes heb ik het zeker. Zijn de 4K kastjes. 

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hoi @LouisMooi. Welkom op het KPN Forum! Wat een vreemde storing. Heb je al geprobeerd om de tv-ontvanger te resetten? Vaak verhelpt dit het probleem al. Op deze pagina kan je bekijken hoe je de tv-ontvanger kan resetten. Als dit het probleem niet verhelpt, dan zou ik je willen vragen om je gegevens achter te laten op het KPN Forum profiel. Ik hoor graag van je!


Hoi @LouisMooi. Welkom op het KPN Forum! Wat een vreemde storing. Heb je al geprobeerd om de tv-ontvanger te resetten? Vaak verhelpt dit het probleem al. Op deze pagina kan je bekijken hoe je de tv-ontvanger kan resetten. Als dit het probleem niet verhelpt, dan zou ik je willen vragen om je gegevens achter te laten op het KPN Forum profiel. Ik hoor graag van je!

Ik heb geen bericht ontvang, dus ik ga er vanuit dat het probleem inmiddels al verholpen is. Als dit niet het geval is, dan hoor ik dat graag van je!


Reageer