Skip to main content

Ik heb ook problemen met mijn nieuwe Samsung the Frame tv en de itv app. Bij live programma's kan ik niet terugspoelen of vanaf het begin kijken. Dit is een nieuwe 43" tv met een 32" the Frame van vorig jaar werkt het wel prima. Itv app versie is 2.8.64 Samsung software versie is up-to-date (T-NKM2DEUC-1807.0). Ook hier het groene laad cirkeltje wat maar blijft draaien.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

@DennisN77 Hoi Dennis, om je goed te kunnen helpen en het forum overzichtelijk te houden hebben we een eigen topic voor je reactie aangemaakt. Niet alle functies werken soepel in de Smart TV app begrijp ik, goed dat je ze aankaart.

Het gaat puur om het terugspoelen van programma's of vanaf het begin starten begrijp ik. Werken andere functies zoals live tv kijken en terugkijken van programma's wel goed? Hoe sluit je de app af? En heb je de Smart TV app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Ik ben benieuwd of dat verschil maakt.


Ik had helaas even geen toegang tot de tv.

Maar live kijken en terugkijken werkt inderdaad prima. Vanaf het begin kijken en terugspoelen niet (bij live programma's). Ik heb eerst de app cache gewist toen dat niet heeft geholpen de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Ook de tv al een half uurtje van het stroom gehad. Wifi vs. bedraad netwerk maakt ook geen verschil. 


@DennisN77 Geen probleem. Goed om te weten dat andere functies het wel doen, het gaat dus puur om terugspoelen en begin gemist. Vul je je forumprofiel zo volledig mogelijk in, en geef je een seintje zo gauw je dat hebt gedaan? Dan kan ik je gegevens erbij pakken.


@Alexandra Ik heb mijn forumprofiel aangevuld.


@DennisN77 Top, dankjewel! Ik heb een melding voor je aangemaakt en doorgezet naar onze Technische Dienst. Zij onderzoeken het en nemen contact met je op zo gauw er meer bekend is. Dat is meestal al binnen enkele werkdagen en gebeurt zo snel mogelijk.