Skip to main content

Wij hebben voor TV en internet het snelste glasvezel abonnement. Het terugspoelen van beeld tijdens uitzendingen blijft desondanks erg langzaam en brak. Het beeld bevriest regelmatig / blijft hangen en staat dan lang stil. Dan moet je alsnog naar een ander kanaal zappen wil je het beeld weer in beweging krijgen. Daardoor mis je dan hele stukken van een uitzending. Dat lijkt me juist niet de bedoeling van de terugspoel functie. Daarnaast geeft het mij als KPN glasvezel klant een “antiek” ervaringsgevoel. Dat voelt sneu bij zo’n duur abonnement. Wij hebben het allersnelste glasvezel abonnement. Kan dit irritante euvel eindelijk eens een keer aangepakt en opgelost worden door KPN ?. Terugspoelen tijdens het kijken, maar ook heel vaak bij het terugkijken van opgenomen uitzendingen werkt echt niet goed. Dit verdient een technische make-over. 

Welke tv ontvanger heeft u? En is die met een kabel rechtstreeks aangesloten? Een kabel bestaande uit 1 stuk, zonder dat er nog kastjes of iets dergelijks tussen zitten?


Hoi @HansBakker . Welkom op het forum.

Welke tv ontvanger heeft u? En is die met een kabel rechtstreeks aangesloten? Een kabel bestaande uit 1 stuk, zonder dat er nog kastjes of iets dergelijks tussen zitten?

Hier ben ik ook wel benieuwd naar. En heb je de tuner al een keer een reset gegeven?

https://www.kpn.com/service/televisie/problemen/reset.htm


Alles nieuw vorige week maar dat tv kastje is traag.