Skip to main content

hoi, 

Ben nieuw hier en heb wel gezocht naar het antwoord op mijn vraag dus sorry als het wel op het forum staat. Bij mijn vorige abonnement had ik een afstandsbediening met een functie-knop die je kon gebruiken om “terug te springen” naar de vorige zender waar je naar zat te kijken. Handig als je bijv. 2 voetbalwedstrijden of andere sport aan het volgen was.  Op de “nieuwe” afstandsbediening kan ik deze knop eigenlijk niet ontdekken. Ook is de “gids” anders. Waar je voorheen 2x op een knop knop kon drukken en dan alle programma's van die bewuste zender ervoor had, kan ik die ook niet “ontdekken".  Misschien dat het hoort bij KPN TV+?? Als iemand hier meer van/over weet alvast bedankt.

Hallo @Thierryyoup 

 

Terug naar de vorige zender zou via de kromme pijl knop moeten kunnen:

 

Bron:

 

Wat je met die gids functie bedoeld snap ik niet helemaal en heb daar dus ook geen antwoord op, misschien een andere forumgebruiker wel.


@Thierryyoup  bedoeld dat je met nogmaals op de gids te drukken de gids verticaal laat zien @GeSp  waardoor je een veel duidelijker overzicht van de desbetreffende zender hebt.
Zou erg jammer zijn als dat niet meer terugkomt.


@GeSp  Ja dat bedoelde ik dus!! Toch niet goed gelezen. Bedankt voor je antwoord.!!


@huistijger De gids zoals die nu is idd alleen maar horizontaal en niet alles volledig onder elkaar. Was altijd wel handig als ik door de verschillende kanalen heen wandelde om te kijken wat ik eventueel op wilde nemen. Misschien dat een ander forumlid zoals GeSp zei het weet.

 


Helaas is een verticale gids (nog) niet mogelijk op de TV+ box.

Daarom gebruik ik nu bijna altijd de gids in de app op mijn mobiel. Dan heb je wel een verticaal overzicht per zender en kun je makkelijk opnames inplannen.


Helaas is een verticale gids (nog) niet mogelijk op de TV+ box.

Daarom gebruik ik nu bijna altijd de gids in de app op mijn mobiel. Dan heb je wel een verticaal overzicht per zender en kun je makkelijk opnames inplannen.

 

Ook weer iets waar ik niet aan gedacht heb….. PFffff. Gelukkig dat er mensen zijn die reageren . Ik ga dan idd wel via de app opnames inplannen want zo horizontaal kijken werkt niet echt…..