Skip to main content

Goedemiddag,

Zojuist de 3e herinnering ontvangen voor het terugsturen van mijn 2e tv-ontvanger. Ik heb ivm de verkoop van mijn huis per 16 januari jl. op jullie verzoek de modem en tv-ontvanger teruggestuurd. Nu heb ik helaas de 2e tv-ontvanger per ongeluk ingepakt in de verhuisdoos en deze staat nu in de opslag. Het is heel lastig om hierin te komen, aangezien dit in grote containers is opgeslagen, die op elkaar gestapeld zijn. Ik heb hierover al 2x met jullie gebeld en zij adviseren om de rekening af te wachten, dan pas kunnen ze wat voor me doen. In 2024 is mijn nieuwbouw-appartement klaar en dan word ik uiteraard weer klant van jullie (heb nooit een andere provider gehad). Graag hoor ik van u wat de opties zijn.

Als ik volgend jaar weer klant van jullie wordt kan ik 'm alsnog terugsturen.

@Yorwan 

 

“jullie"  ???

Op een forum helpen vooral klanten elkaar.

En dit verzoek komt van KPN, niet van de klanten.😊😉😊

 

Je hebt gebeld met 0800-0402, gratis, ga ik vanuit.


Oh, zag ergens bij een andere topic dat de KPN wel had gereageerd.

Bedankt, ik probeer het op een andere manier.


Oh, zag ergens bij een andere topic dat de KPN wel had gereageerd.

Bedankt, ik probeer het op een andere manier.

 

Klopt, een moderater kijkt ook mee en helpt ook.

Vul je profiel van dit forum zo compleet mogelijk in.

Dan kan een moderater (KPN medewerker) het voor je nakijken.

Dit kan wel enkele dagen duren, i.v.m. drukte.


Hallo @Yorwan, bij die 2de tv-ontvanger kom je niet zomaar bij als ik het zo lees. Ik kan hier wel aangeven dat alle apparatuur reeds terug is. Verdere herinneringen die je dan nog ontvangt mag je negeren. 

Als jij jouw profiel invult, dan ga ik voor je aan de slag. 


Voordeel van een 2de KPN tv ontvanger is, dat je het opname pakket er gratis bij krijgt. 😉


Jeroen_dB,

Ik heb mijn profiel ingevuld, ik hoop dat je dit kunt zien.

Graag hoor ik of t gelukt is, in ieder geval hartelijk dank voor de moeite!

 

Engelien Paalman 

 


Profiel is prima ingevuld @Yorwan. Ik heb in de administratie gezet dat deze ter zijner tijd retour komt. Mocht je nog herinneringen krijgen, kun je deze negeren/Â