Skip to main content
Beantwoord

terugsturen apparatuur ivm wijziging abonnement

• November 23, 2020
  • 1 reactie
  • 57 keer bekeken

ik heb een brief ontvangen met het verzoek de oude tv ontvangen terug te sturen. Reden, mijn abonnement is gewijzigd. Dat klopt volgens mij niet. Het enige wat ik kan bedenken is dat ik ingegaan ben op het aanbod om 3 maanden extra zenders te ontvangen van Ziggo sport met 50% korting!

Beste antwoord door Denise van KPN

Hallo @Charlyboy en welkom op ons forum! Goed dat je ons gevonden hebt.

Ik kan me voorstellen dat je vreemd opkijkt als je ineens een mail krijgt dat je apparatuur terug moet sturen, terwijl je niets nieuws hebt ontvangen. Je mag deze e-mail negeren, dit is een fout van het systeem. Zolang jouw abonnement nog gewoon actief is en je geen nieuwe apparatuur van ons ontvangt, hoef je ook niet terug te sturen. :blush:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • November 27, 2020

Hallo @Charlyboy en welkom op ons forum! Goed dat je ons gevonden hebt.

Ik kan me voorstellen dat je vreemd opkijkt als je ineens een mail krijgt dat je apparatuur terug moet sturen, terwijl je niets nieuws hebt ontvangen. Je mag deze e-mail negeren, dit is een fout van het systeem. Zolang jouw abonnement nog gewoon actief is en je geen nieuwe apparatuur van ons ontvangt, hoef je ook niet terug te sturen. :blush: