Skip to main content

ik kan mijn modem, experiabox, die vervangen is niet terugsturen. De monteur heeft deze op 18 november zelf mee terug genomen.

gr Herman

Het makkelijkste is om even te bellen met 0800-0402, die kunnen dit dan gelijk verwerken in het systeem. De kans is aanwezig dat er iets met het inscannen door de monteur nog niet helemaal goed verwerkt is in de logistieke keten. Helaas komt dat soms voor.

 

Je kan ook je profiel invullen met postcode, huisnummer, klantnummer en ter verificatie de laatste drie cijfers van het bij KPN bekende bankrekeningnummer. Het duurt dan ietsjes langer voor het verwerkt wordt aangezien het topic eerst door een moderator gezien moet worden.


@Herman Zegers Welkom op het forum. 

Wat je niet hebt kun je natuurlijk ook niet terugsturen! Had je de tip van @NHendriks al opgevolgd?

Of kan ik nog iets voor je doen? Zo ja, zou je dan inderdaad je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit is gelukt? 


Hallo @Herman Zegers de monteurs maken in de regel een rapport op van hetgeen ze bij je gedaan hebben. Als het goed is heeft de monteur daar ook bij geschreven dat de modems ‘geswapt’ zijn, dus door de monteur bij jou een nieuw modem gemonteerd en de oude meegenomen, of in iets andere bewoordingen, dan heb je bewijs zwart op wit .

Dat monteursrapport krijg je dezelfde dag binnen, nadat hij/zij geweest is.

CC: @NHendriks en @Rutger_Â