Skip to main content

Test mee: De nieuwe KPN TV+ App voor Smart TV!

• 14 oktober 2024
  • 206 reacties
  • 14007 keer bekeken
Test mee: De nieuwe KPN TV+ App voor Smart TV!
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

206 reacties

• Topper
  • 19 reacties
  • 24 oktober 2024

Hoe kan ik bij een aflevering info (gele button) kijken of er meerdere afleveringen zijn?

Bij de oude media box heb je die info wel maar bij TV+ enkel de cast maar geen seizoen info zodat

ik kan kijken of er nog iets terug te zien in in de reeks of vooruit plannen...

wjb
Superuser
  • 74646 reacties
  • 24 oktober 2024
ontwerpval schreef:

Hoe kan ik bij een aflevering info (gele button) kijken of er meerdere afleveringen zijn?

Bij de oude media box heb je die info wel maar bij TV+ enkel de cast maar geen seizoen info zodat

ik kan kijken of er nog iets terug te zien in in de reeks of vooruit plannen...

Ik denk dat jouw opmerking over de TV+ Box gaat en niet over de TV+ app voor smart TV.

Misschien is het beter om daar een apart topic voor te starten.

• Helper
  • 37 reacties
  • 28 oktober 2024

Wanneerj krijg je te horen of je mee mag testen voor de trappen heb me aangemeld maar nog niks gehoord

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 14264 reacties
  • 28 oktober 2024

Hoi @Jukkie26 
Voor de trappen??
Afijn je krijgt vanzelf binnenkort bericht mocht je geselecteerd zijn

PeterG
Superuser
  • 61791 reacties
  • 28 oktober 2024

Die eigenzinnige woordcorrectie op een telefoon of tablet @huistijger .

Toets app in en een van de suggesties is trappen. En voor je het weet staat het in je tekst als je niet bewust even app aantikt in de suggesties.

trappen

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 1198 reacties
  • 28 oktober 2024
PeterG schreef:

Die eigenzinnige woordcorrectie op een telefoon of tablet @huistijger .

Toets app in en een van de suggesties is trappen. En voor je het weet staat het in je tekst als je niet bewust even app aantikt in de suggesties.

trappen

Ja,  @PeterG, @huistijger, en dus moet je even checken wat er staat voor je het verstuurt...maar dat is voor velen kennelijk teveel moeite, want het valt mij op dat er altijd enorm veel fouten in de berichten staan, waardoor het vaak compleet onbegrijpelijk wordt...

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 14264 reacties
  • 28 oktober 2024

Dat is ook één van de redenen dat ik woordcorrectie op al mijn apparaten uitgezet heb.
@PeterG  @Ratonesque 
Ik krijg er wel een rood streepje onder als het niet klopt, maar dat zal bij het bestaande woord trappen wel niet gebeuren denk ik.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16283 reacties
  • 28 oktober 2024
Jukkie26 schreef:

Wanneerj krijg je te horen of je mee mag testen voor de trappen heb me aangemeld maar nog niks gehoord

Zodra dat duidelijk is krijg je er bericht over @Jukkie26, op dit moment is het nog niet zo ver. Nog even geduld 🙂

• Helper
  • 37 reacties
  • 30 oktober 2024
Jasper van KPN schreef:
Jukkie26 schreef:

Zodra dat duidelijk is krijg je er bericht over @Jukkie26, op dit moment is het nog niet zo ver. Nog even geduld 🙂

Omdat  er volgens mij stond eind oktober hoor je of je mee mag testen

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 14264 reacties
  • 30 oktober 2024

Er staat letterlijk:
Tussen eind oktober en begin november ontvangen we een link om de app te downloaden.

@Jukkie26 

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16283 reacties
  • 30 oktober 2024

Geen zorgen, we vergeten de aanmeldingen niet hoor 😉

We moeten alle aanmeldingen verwerken en controleren of alles klopt. Een aantal aanmeldingen was bijvoorbeeld niet compleet, die mensen hebben we gevraagd om het aan te vullen zodat ze mee kunnen doen 🙂

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Auteur
  • Community Manager
  • 7158 reacties
  • 4 november 2024

Bedankt voor jullie enthousiasme en geduld om mee te testen!

We zetten de laatste puntjes op de i en verwachten deze week te kunnen starten.

Goed om alvast te weten:
We beginnen met Android TV-gebruikers. Zij ontvangen eerst een uitnodiging voor een besloten groep en daarna een e-mail met uitleg over het downloaden van de app.

Op een later moment gaan we ook zeker testen met gebruikers van Tizen en WebOS.

We geven jullie een seintje zodra alle uitnodigingen verstuurd zijn!

ronvmeijer
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • 640 reacties
  • 4 november 2024

Jammer dat WebOS er nog niet bij zit. De huidige app is ontzettend mooi en lijkt enorm op de TV+ Box, maar mag best nog wel verder ontwikkeld worden al is het alleen al vanwege de snelheid en dat op m’n nieuwe OLED TV of wordt deze gewoon nog ge-update en dus doorontwikkeld?

wjb
Superuser
  • 74646 reacties
  • 4 november 2024
ronvmeijer schreef:

De huidige app is ontzettend mooi en lijkt enorm op de TV+ Box, ...

De huidige smart TV app voor Android TV lijkt ook al heel sterk op de TV+ Box…

...maar de TV gids van de huidige smart TV app is mijns inziens rampzalig en zo goed als onbruikbaar met de verschrikkelijke tegels waardoor je tegelijkertijd maar twee zenders kunt zien.

Ik verwacht daar een enorme verbetering met de nieuwe KPN TV+ app voor smart TV.

PeterG
Superuser
  • 61791 reacties
  • 4 november 2024

Toch beetje spijt dat ik bij "ontvanger" m'n Samsung tv heb ingevuld. 

Alleen bij Google account óók de Nokia 8000 vermeld. Maar heb nu ook chromecast Google-TV 4k in huis.

En de aap is ook gedownload op de kpn box. 

ronvmeijer
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • 640 reacties
  • 4 november 2024

Ik hoop gewoon dat de TV+ app voor LG WebOS toch wel snel doorontwikkeld gaat worden. Ik zal deze wellicht dan alleen maar gaan gebruiken als deze goed werkt. 

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Auteur
  • Community Manager
  • 7158 reacties
  • 4 november 2024

Waarom heb je precies spijt, @PeterG? Je hebt toch apparatuur waar Android TV op zit?

PeterG
Superuser
  • 61791 reacties
  • 4 november 2024

Ja. Maar als ik (alleen) wordt uitgekozen op de tv... Maar ja. Met enkele maanden zal ie vast sowieso openbaar zijn voor Tizen, WebOS, Android-TV en Google-TV. 

Apple TV volgt vast ook nog.

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 758 reacties
  • 4 november 2024

@Shyrin van KPN Ik had in mijn aanmelding WebOS én Android TV (Chromecast) ingevuld. Word je dan ook geïnformeerd, of pas als WebOS begint? Ik zou graag al op mijn Chromecast TV willen testen!

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Auteur
  • Community Manager
  • 7158 reacties
  • 4 november 2024

Dan gaan we dat regelen!

Ik dubbelcheck het morgen nog even, maar als er (ook) Android TV is opgegeven, dan kan er al mee getest worden. 

Kaljo
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • 224 reacties
  • 4 november 2024
ikheetjeff schreef:

@Shyrin van KPN Ik had in mijn aanmelding WebOS én Android TV (Chromecast) ingevuld. Word je dan ook geïnformeerd, of pas als WebOS begint? Ik zou graag al op mijn Chromecast TV willen testen!

Hier hetzelfde

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16283 reacties
  • 6 november 2024

De selectie voor Android TV is gemaakt, we staan op het punt om te beginnen. Iedereen die is geselecteerd heeft een uitnodiging ontvangen voor het besloten deel, waar op dit moment meer uitleg staat. We zien jullie daar! 

Kaljo
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • 224 reacties
  • 6 november 2024

En in de pocket 😀

PeterG
Superuser
  • 61791 reacties
  • 6 november 2024

Ik zou ook graag direct mee kunnen testen met m'n Android-TV en Google-TV spullen. 

Nokia 8000 streamingbox 

Sagemcom DIW7022 

Chromecast Google-TV 4k

Als ik wordt geselecteerd natuurlijk. 

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16283 reacties
  • 6 november 2024

Je staat nu inderdaad onder Tizen @PeterG, ik kijk of ik je bij de Android groep kan laten toevoegen.