Skip to main content

KPN is druk bezig met het ontwikkelen van een nieuwe TV app voor smartphone en tablet. We willen klanten uitnodigen om mee te testen tijdens deze bèta. Lijkt dit je wat en wil je graag feedback geven? Lees dan verder!

 

Wat ga ik testen?
 

Ben jij ook zo op zoek welk streaming abonnement nu een bepaalde film of serie heeft? Heb jij ook moeite te kiezen in het enorme aanbod aan streaming diensten? Met de nieuwe KPN TV app heb je het beste van tv en streamingdiensten in 1 app en geniet je in no-time van je favoriete film of serie. 
 

Voor de nieuwe KPN TV app zijn we op zoek naar testers die naast tv kijken op mobiel/tablet ook graag gebruik maken van streamingdiensten. 
 

Wij zijn benieuwd naar jouw feedback. Wat vind je van de gebruiksvriendelijkheid van de app? Werkt het snel? Kun je alles vinden? Hoe ervaar jij de aanbevelingen en het zoeken naar streaming en tv-content? Wat wil jij nog graag in onze app erbij? 

Heb jij een Android of iOS mobiel/tablet help ons dan mee met bèta testen! Vul onderstaande formulier dan z.s.m. in. Wij zullen dan een selectie maken. Als je bent geselecteerd zorgen we ervoor dat je vanaf eind oktober/begin november de link voor de app krijgt om deze te installeren. Ook kun je dan in het besloten gedeelte om je feedback te delen.

 

Wat vragen we van jou als tester?


Je test de komende periode intensief en geeft je mening op het KPN Forum in een besloten testgroep. Let op: deze bèta gaat exclusief via dit forum. Niet via andere sociale media of telefonische klantenservice. Je zult dus regelmatig hier op het forum actief zijn.

 

Wanneer kan je meedoen?

  • Je hebt op dit moment KPN Internet en TV.
  • Je hebt of maakt een KPN Forum account aan. Zorg dat je een Forum account hebt aangemaakt voordat je je aanmeldt.
  • Je hebt een mobiel of tablet met Android 7 of hoger. Of een iPhone/iPad met i(pad)OS 12.1 of hoger.
  • Heb je iOS? Dan gaat dat via de app TestFlight. Heb je Android? Geef dan het e-mailadres op van je Google account. Je krijgt dan toegang tot de ‘closed test omgeving’ binnen de Play store.

Ik ga binnenkort op vakantie. Kan ik wel meedoen?

Ja! We hebben ook graag feedback over gebruik in het buitenland. Moet wel in de EU zijn, en je moet daadwerkelijk feedback geven op vakantie.

 

Hoe lang duurt het testen?

Dat is een beetje afhankelijk van hoe het testen gaat. Maar we denken rond de 3 weken. Je zult merken dat de app al voor een groot gedeelte af is. We willen nu graag veel klanten de app laten testen om te kijken of alles werkt zoals we verwachten.

 

Geïnteresseerd? Meld je dan nu aan!

 

Aanmelden is niet meer mogelijk. We zitten vol. :)

Heb je vragen over het testen? Laat het vooral weten in een reactie hieronder.

Aangemeld 📺


Ook aangemeld, zou het fijn vinden als ik in 1 interface alle content van mijn diensten zie. Kom maar door!

Remco


Aangemeld!

Het ziet ernaar uit dat de nieuwe app bijna dezelfde functies krijgt als de TV+ box?

zou dit de eerste stap zijn voor de gang naar de Apple TV? 🤞🏻


Aangemeld 

 


Aangemeld


  

Aangemeld. Kan ook vanuit Spanje testen. Daar ook gewoon glasvezel 1 gb beschikbaar. 


Leuk en fijn, @wtalmnl! We zijn nu al benieuwd naar jouw bevindingen van de app in het buitenland!

 

Aangemeld!

Het ziet ernaar uit dat de nieuwe app bijna dezelfde functies krijgt als de TV+ box?

zou dit de eerste stap zijn voor de gang naar de Apple TV? 🤞🏻

 

Zou het? Ik hoop met je mee! 🤞🏾 Deze beta gaat in ieder geval puur over de nieuwe tv app op mobiel en tablet!


We zijn héél blij met alle aanmeldingen tot nu toe! 💚


ook aangemeld 


Aangemeld nu wachten op de Apple TV app 😀


@Paul_ Ik heb mij aangemeld.


Wanneer krijg je een bevestiging van je aanmelding?🙄 ik bedoel toegang tot de app😂


Goeie vraag Jan. 


Mooi, testen ben ik altijd voor te vinden, dus gelijk aangemeld 


Een trouwe klant van ziggo! Over gestapt naar kpn. ook aan gemeld. nu is de tv app 10 keer kliken voor dat je een zender hebt! En als de tv app opend kan je niet naar de instelling van de tv zelf. Wat een drama. Ik hoop dat ze nu verbeteren een echte tv en streaming app maken🤞🏻


Aangemeld!


Wanneer krijg je een bevestiging van je aanmelding?🙄 ik bedoel toegang tot de app😂

Als je bent geselecteerd zorgen we ervoor dat je vanaf eind oktober de link voor de app krijgt om deze te installeren.

Ik heb hier geen mooie geautomatiseerde mail vanuit het forum voor helaas. Zodra de selectie is gemaakt en dergelijke laten we het hier weten en je krijgt natuurlijk de uitnodiging van de testversie van de app. Dan doe ik ook de link van het besloten gedeelte erbij en dan kunnen we los.


Mooi dat ook hier klanten actief betrokken worden bij nieuwe functionaliteit. Ik kijk zelf nauwelijks via telefoon of tablet (tv of streaming diensten) daarom denk ik geen goede tester te zijn. Wel nieuwsgierig naar deze ontwikkeling. Het zou mooi zijn als er een strakke integratie komt met tv+


Kun je de app ook testen in de Chromecast, @Paul_?


Kun je de app ook testen in de Chromecast, @Paul_?

Je bedoelt de CC met Google TV neem ik aan? Nee, deze test gaat puur over mobiel en tablet. En je kan natuurlijk wel casten naar een CC.


O ja, @Paul_, je kan dus ook testen door naar de Chromecast met Google TV (want die ik heb ik inderdaad) te casten vanaf de telefoon/tablet. 

Ik heb me al opgegeven om te testen, dus ik wacht af. Lijkt me leuk.


Ik zou liever zien dat jullie een app voor de Apple TV zouden maken. Net zoals bijna alle andere providers. Om deze reden ga ik mijn abonnement binnenkort ook opzeggen. 


Ik zou liever zien dat jullie een app voor de Apple TV zouden maken. Net zoals bijna alle andere providers.

Ik zou ook heel graag de argumenten van KPN willen weten waarom ze niet met een app komen voor Apple TV.


Al met al, ben ik benieuwd of juist de minder bekende streamingdiensten onder alle  streamingdiensten vallen of alleen de grote zoals Netflix, Videoland, Disney…

Triggert het je genoeg om mee te testen? 😉
Ga maar wel uit van de bekendste / grootste streamingsdiensten, @Berteman! Dank voor de tip: BritBox kende ik nog niet!

Nou.. ik ben eigenlijk meer geïnteresseerd in het aanbod van de minder bekende streamingdiensten en niet zozeer in de blockbusters van de bekendste/grootste streamingdiensten. Ieder zijn smaak en interesses. 

Voor nu laat ik het testen voor wat het is maar als deze voor de Apple TV beschikbaar was geweest, dan had ik me zonder meer aangemeld. 😊


Yes. Ook eens aangemeld. Wanneer komt er meer info. Of heb ik dit gemist 


@Paul_  ik heb diverse diensten van KPN die ik afneem voor zowel thuis als onderweg.

de diensten voor thuis zijn

KPN tv+ met kastje  DIW 7022

Fritzbox 7590  

100 mbt Glaszezel 

vaste lijn aansluiting 

 

viaplay 

F1 tv pro 

Spotify.

ESPN

 

voor onderweg 

Samsung galaxy S20Ultra 

Kpn mobiel unlimited.

Kpn digitenne 

chrome cast

 

ik heb me zoals eerder gemeld aangemeld voor de bèta test fase kpn tv app mobiel, Thuis heb ik een KPN tv+ met kastje en voor KPN thuis zit ik in het testpanel kpn+ update,  Nu ben ik voor mijn werk veelal op reis en ook in Europa. 

ik kijk mijn tv via mijn mobiel met de kpn I tv app en stream dat dan naar me chromecast, 

gezien mijn ervaring en kennis met de KPN tv + en deze eventuele nieuwe bèta test lijkt me dit leuk om op elkaar aan te sluiten.

zoals ik al eerder zei  ben ik ivm werk veelal op pad en kan met de Chrome cast niet direct inloggen op mijn I tv app,dit omdat ik verbonden moet zijn met me eigen kpn thuis omgeving en mijn kpn mobiel hotspot niet word gezien als thuis omgeving

de nieuwe test houd ook in dat kpn opzoek is naar personen die veelal in Europa zich bevinden, op zich klopt dat ook wel maar mijn vraag is, gaat KPN toestemming geven om via de chromecast tv te kijken zonder plicht aangemeld te zijn op eigen kpn thuis omgeving?

 

hoor graag van u.

 

vriendelijke groet