Skip to main content

Goedemiddag,

Gisteren is de monteur langs gekomen voor de aansluitingen. Nu bleek ik drie tv ontvangers te hebben besteld, terwijl ik er maar 1 nodig heb. Kan ik 1 ontvanger terugsturen? Waarschijnlijk fout gegaan bij het invullen van de bestelling.

Met vriendelijke groet,

Hein van der Zee

 

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy + eigen topic voor vraag aangemaakt

Goedemiddag,

Gisteren is de monteur langs gekomen voor de aansluitingen. Nu bleek ik drie tv ontvangers te hebben besteld, terwijl ik er maar 1 nodig heb. Kan ik 1 ontvanger terugsturen? Waarschijnlijk fout gegaan bij het invullen van de bestelling.

Met vriendelijke groet,

Hein van der Zee

 

Waarom maak je geen eigen topic aan?

Dit heeft niets met deze topic te maken.

Deze topic is: “Abonnement wijzigen. Tv-ontvangers verwijderen” Of te wel, de vrager wil 0 KPN tv decoders en zoals je kunt lezen, dat kan niet.

 

Je hebt minimaal 1 KPN tv decoder nodig, anders werkt de app op de Smart tv inderdaad ook niet.

1 KPN tv decoder zit namelijk standaard in het abonnement.

 

Als je 2 decoders hebt (voor de 2de betaal je dan € 5,-- extra), dan heb je het opname pakket er gratis bij.

 

P.S.

Het beeld op de KPN tv decoder is veel mooier dan via de KPN tv app.

En als je glasvezel hebt, dan heb je de eerste 10 kanalen op 661-670 in de originele stream en dat beeld is echt heel erg veel mooier. 


Hallo @van der Zee, welkom op het KPN Forum!

We hebben een apart topic voor je aangemaakt. Wel zo overzichtelijk.

Je wilt dus tv-ontvangers uit jouw abonnement verwijderen. Dat regel je eenvoudig zelf via MijnKPN.

Kom je er via MijnKPN niet uit? Neem dan telefonisch contact met ons op via 0800 0402.


Even rekenen. Je hebt er 3 gekregen. Je hebt er 1 nodig. Je wilt er 1 terugsturen. Rekenfoutje?