Skip to main content

Hoi,

ik wil ivb mobiele abbonementen naar kpn husssel zijn gegaan naar KPN hussel thuis, nou kan ik wilt u 4k kijken aanklikken, nou is mijn vraag is dit gratis want ik zie geen prijzen daarvoor extra berekend?. Kan dit zijn omdat ik voormalig Telfort abonnee ben?

afbeelding bijgevoegd,

Kan iemand mij hier antwoord op geven, ik kan dit in mijn kpn veranderen, maar ik moet wel zeker zijn van de kosten niet dat ik voor verassingen kom te staan.

 

Aan je schermafbeelding te zien lijkt er inderdaad niks extra's voor in rekening gebracht te worden. Voor zover ik kan bepalen kun je dit dus gewoon zo bestellen. Echter, ik zie dat je op 27-11 al een bestelling hebt geplaatst. Ik kan ook niks meer toevoegen aan deze bestelling. Mocht je nog interesse hebben in 4K, dan kun je die na je bestelling altijd nog aanvragen :) 


vandaag sms ontvangen dat abonnemt is omgezet, echter zie ik niks in mijn KPN wat veranderd is!!.

Lijkt mij niet te kloppen.


vandaag sms ontvangen dat abonnemt is omgezet, echter zie ik niks in mijn KPN wat veranderd is!!.

Lijkt mij niet te kloppen.

Hallo @Ben_1959 , pas als het hele traject zowel technisch als administratief doorlopen is zie je het als laatste terug in MijnKPN.

Â