Skip to main content

Beste Kpn, 

Mijn werk is aan het testen met thuiswerken vandaag ..

nu vraag ik mij af wat is de Snelheid van het internet dat op mijn adres direct uit de router zal moeten komen ? 

Ik kom hier maar op 30/5 en niet de 50/5 die jullie op de site hebben staan.

Vr Groeten Falco

Hallo @Falco ten Brinke , heb je een koper- of glas-aansluiting?

Wat moet je abo-snelheid zijn?

Kijk eens via onderstaande link wat er op jouw adres mogelijk is:

https://tele2-fpi-info.fourstack.nl/addresses/search?utf8=%E2%9C%93&address=&commit=Zoek

Bij een glasverbinding moet je de snelheid bekabeld kunnen halen die afgesproken is.

Bij een koperverbinding is het een TOT-snelheid, de snelheid is dus afhankelijk van je afstand tot de centrale (kast), hoe verder er vanaf, hoe langzamer de snelheid.

 


Beste Jan, 

Dit is er gevonden … 

Kan ik (of kpn) de 30 verhogen naar 52 ? met hetzelfde abbonement ? 

of moet ik de ingang van de router in de Glasvezel verbinding stoppen en het Abonnement laten aanpassen? het is nu volgensmij geen glasvezel.

 

Gr falco


Beste Jan, 

Dit is er gevonden … 

Kan ik (of kpn) de 30 verhogen naar 52 ? met hetzelfde abbonement ? 

of moet ik de ingang van de router in de Glasvezel verbinding stoppen en het Abonnement laten aanpassen? het is nu volgensmij geen glasvezel.

 

Gr falco

Je kunt zomaar niet het stekkertje om pluggen, dat gaat zo niet 😄

Je kunt het beste even KPN bellen op 0800 0402 denk ik. En vertel dat je op glasvezel over wil. Of je een ander abonnement nodig hebt weet ik niet.

Je zal nu 30 mbit hebben. Telfort deed niet aan pairbounding. Voor zover ik weet.


Hallo @Falco ten Brinke , aan KPN vragen je abo technisch om te zetten naar glasvezel, 0800 0402.

Succes.