Skip to main content

Vraagje, sinds een poosje is telfort omgegaan naar KPN. Maar hoe kan ik daarmee inloggen om bijvoorbeeld TV te kijken via app? Ook als ik tv wil koppelen in mijn KPN account herkent tie niks van mijn gegevens. 
Mobiel bellen staat er wel maar TV dus niet.

Hallo @Cobie1989 inloggen in MijnKPN, kiezen voor product toevoegen en je thuisabo toevoegen.


Hallo @Cobie1989 inloggen in MijnKPN, kiezen voor product toevoegen en je thuisabo toevoegen.

Dankjewel! Het is nu gelukt :) 

Overigens nog wel een vraag/ opmerking nu ik zie dat je van Telfort bent. Toen ook het bellen overging naar KPN stond er dat je kon blijven bellen zoals je gewend was. Bij jullie was ik gewend dat je eerste 10 minuten van een gesprek betaalde en vanaf dan gratis was. Ineens had ik een rekening van boven de 50,- ( blijkt bij KPN dus niet zo te zijn ). Vond ik erg vervelend, ik kon toen niet makkelijk een link of nummer bij KPN vinden om hierover contact op te nemen. 


TV kijken via de TV app vind ik persoonlijk slecht, je heb geen voorkeurzenders, GEEN HD zenders, je kunt niet terug kijken wat men opgenomen heb. Mijn ervaring is dus ronduit SLECHT. en KPN doet er niks aan, wat een fut app.

M.a.w je kijkt het beste met een TV ontvanger en daar zijn ook problemen mee waar KPN niks aan doet.