Skip to main content

Gisteravond wilde ik the Mentalist gaan kijken op Fox. Plotseling begon het beeld te haperen en viel daarna helemaal weg. Ook discovery en spike waren weggevallen. Vanochtend wilde ik the Mentalist alsnog gaan kijken met de terugkijkfunctie maar nog steeds is het beeld zwart. Heel jammer want ik volg deze serie al vanaf het begin en het wordt steeds spannender.

Wat is er aan de hand met deze uitzending?

Beste moderator. Kunt u mijn gebruikersnaam veranderen in Fox? Mijn autocorrectie werkte niet mee toen ik mijn  accountnaam aanmaakte. 


@Foc

Fox bestaat al als forumnaam. Misschien met een paar cijfers erachter? 
 

Wat betreft de storing? Lees er hier meer over: 

 


The Fox mag ook :slight_smile:


The Fox bestaat ook al. 


Tjonge, wat ben ik niet origineel. We doen het dan maar gewoon in het Nederlands met een getal erbij: De Vos68


Nou, dat is nu al geregeld zo te zien.👍

Vanaf nu staat jij hier bekend als @De Vos68 🎉


Bedankt Noordzee :thumbsup_tone1:


Ha @De Vos68, er was een storing in de aanvoer van bepaalde zenders gisteren. Daardoor ging het beeld op zwart. Helaas kan de betreffende aflevering niet meer teruggekeken worden. Je kunt nog wel kijken of de betreffende aflevering herhaald wordt, dan kan je die kijken/opnemen. Ik zie ook dat de afleveringen op Amazon Prime staan, misschien is dat nog een optie. Excuses voor het ongemak!


Beste Marcia

 

Bedankt voor uw reactie. Ik ga op zoek naar een alternatief om de gemiste afleveringen te kunnen kijken. 

 

Groetjes


Gisteravond wilde ik the Mentalist gaan kijken op Fox. Plotseling begon het beeld te haperen en viel daarna helemaal weg. Ook discovery en spike waren weggevallen. Vanochtend wilde ik the Mentalist alsnog gaan kijken met de terugkijkfunctie maar nog steeds is het beeld zwart. Heel jammer want ik volg deze serie al vanaf het begin en het wordt steeds spannender.

Wat is er aan de hand met deze uitzending?

Bij ons ging alles opeens op zwart. Echt balen...want t is rete spannend. @Kpn wat is er aan de hand


Gisteravond wilde ik the Mentalist gaan kijken op Fox. Plotseling begon het beeld te haperen en viel daarna helemaal weg. Ook discovery en spike waren weggevallen. Vanochtend wilde ik the Mentalist alsnog gaan kijken met de terugkijkfunctie maar nog steeds is het beeld zwart. Heel jammer want ik volg deze serie al vanaf het begin en het wordt steeds spannender.

Wat is er aan de hand met deze uitzending?

 

Het wordt zeker steeds spannender… Gelukkig is er morgenochtend om 1.50 uur een herhaling op FOX!  Nog even geduld, of heb je inmiddels een andere manier gevonden om de aflevering terug te kijken? 

Groet,

NvO


Ik ben momenteel stukjes aan het kijken via YouTube. Niet ideaal, maar ik weet inmiddels bijna wie Red John is.

 

Bedankt voor de tip!


Herhaling van de metalist aflevering 6/7 zondagnacht om 2.40  je kunt ze terug kijken succes en ja spannend was het 😉