Skip to main content

Op tweede kerstdag trakteerden The Streamers vanuit de sfeervolle Winter Efteling op een schitterend gratis kerstconcert, live gestreamd naar jouw huiskamer. Voor de tweede keer op rij, na het overweldigende succes van hun primeur in 2021, brachten ze een geweldige show, ditmaal exclusief voor alle kijkers thuis, zonder live publiek.

 

Er waren maar liefst 21 artiesten aanwezig, waaronder Emma Heesters, Snelle, Guus Meeuwis, Zoë Tauran, VanVelzen, Kraantje Pappie en Nick Schilder, die belangeloos optraden voor War Child. De vrolijke en hartverwarmende performances van The Streamers en hun gasten, gevuld met bekende hits en betoverende kerstklassiekers, maakten het tot een onvergetelijke avond.

Het hoogtepunt?
Naast het muzikale spektakel heeft dit liefdadigheidsevenement maar liefst 1,4 miljoen euro aan donaties opgehaald voor War Child.

 

Goed nieuws!

Kon je er niet bij zijn of wil je nogmaals genieten van dit bijzondere concert? Dan hebben we goed nieuws voor jou!

Op oudjaarsavond, vanaf 20:00 uur, brengen we op jouw KPN TV de hoogtepunten van dit evenement naar je toe. Stem af op kanaal 41 en luid het nieuwe jaar feestelijk in met het concert van The Streamers.

 

The Streamers - 31 december 2023 om 20:00 uur op kanaal 41 

Hoi @Shyrin_,

Ik heb deze opname gepland, want ik kijk eerst de WK darts op ViaPlay af. Dan kan ik hem later terugkijken. Want jullie zullen deze niet in on demand zetten denk ik. 😉