Skip to main content

Ik heb een ‘idioot‘ probleem.

Ik wil mijn thuis abonnement wijzigen naar 200Mb, een extra ontvanger bestellen en Ziggo sport totaal aanzetten.

Dat alles gaat niet via de app, niet via mijnKPN in de webbrowser en niet via het tv menu (afstandbediening). Steeds krijg ik foutmeldingen. Nu wordt het nog gekker: telefonisch heb ik deze wijzigingen daarna ook al twee keer doorgegeven. En steeds wordt er beloofd dat het opgepakt wordt maar gebeurt er nog steeds niets. Krijg geen bevestigingen en er is geen status bestelling zichtbaar.

Lijkt wel of ik in een zwart KPN gat gevallen ben.

Mijn verhuizing 1,5 maand geleden was ook telefonisch doorgegeven en bleek op de verhuisdag ook niet verwerkt. Uiteindelijk is dat wel telefonisch geregeld, maar wat is er aan de hand?????

KPN graag dit keer de zaken oplossen.

Dag @1AR, bedankt voor je bericht. Als ik dit zo lees, denk ik dat de wijziging niet doorkomt door de wijziging naar 200 mbit/s. Dit is momenteel niet altijd mogelijk, in verband met de Corona maatregelen. In sommige gevallen is er bij het verhogen van de snelheid ook een aanpassing in het aansluitpunt nodig. Deze aanpassingen worden op dit moment niet gedaan. Het kan dus zijn dat jouw aanvraag hierdoor vast loopt. Zou je eens willen proberen of het wel lukt wanneer je alleen een extra tv-ontvanger en zenderpakket aanvraagt via MijnKPN?


Dag Denise,

 

Dat heb ik reeds op alle mogelijke manieren geprobeerd, steeds met het zelfde teleurstellende resultaat. Ik kan geen enkele wijziging doorgeven.

Met het gevaar dat is zelf al een diagnose stel: hier zal KPN een ICT’er op moeten zetten die de boel reset o.i.d. 

Hou mij aub op de hoogte van de voortgang.


Ik zie dat mijn collega een ticket heeft aangemaakt voor onze achterliggende afdeling. Er zit inderdaad een fout in het systeem waardoor we bij jou geen wijzigingen kunnen aanbrengen. Hier wordt op dit moment naar gekeken. Zodra er een update is, zal er contact met jou opgenomen worden.


Fijn Denise dat er naar gekeken wordt, ik probeer via jullie al bijna vier weken om er een oplossing voor te krijgen. Vind dat overigens veel te lang

Hou aub zelf ook een vinger aan de pols, stuur een urgentiemail of zo iets. Het lijkt mij gezien andere vragen op dit forum ook geen ongewone fout. Er moet een draaiboek voor liggen.


Dat snap ik heel goed hoor. De achterliggende afdeling doet zijn best om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Zodra de oplossing er is, wordt er contact met jou opgenomen. Ik kan dit proces helaas niet bespoedigen. Ik moet je dus vragen nog even geduld te hebben.


Ik krijg nu bericht dat per 12 maart mijn abonnement gewijzigd kan worden. Blijkbaar is de storing opgelost??

Daarnaast is mij telefonisch een vergoeding toegezegd (is ook wel op zijn plek na meerdere maanden wachten en meerdere telefoongesprekken aanknopen), die is nergens terug te vinden in het statusoverzicht. Heb telefonisch contact gehad, maar die kon mij niet verder helpen. Ik moest via de website de wettelijke storingsvergoeding aanvragen. Maar als ik die aanvraag invul eindigt de pagina met een foutmelding….. dat lijkt wel een thema.


Het lijkt erop dat de storing inderdaad verholpen is, dat is goed nieuws!

Ik snap dat je op zoek bent naar een tegemoetkoming, gezien de situatie. Ik vind het wel vreemd dat mijn collega van de telefonische klantenservice je heeft verwezen naar de website. De vergoeding die je daar kunt aanvragen is namelijk bedoeld voor een vergoeding bij lokale, regionale of landelijke storingen. In dit specifieke geval is het dus niet mogelijk om via die pagina een vergoeding aan te vragen.

Ik stuur je een privébericht om het verder af te handelen.