Skip to main content

Hallo

26 januari mijn abonnement verlengd met de nieuwe propositie(internet 2023 & tv+). Dit abonnement is dezelfde dag al ingegaan maar tot op de dag van vandaag heb ik nog geen kpn+ tv box gekregen. Wel een retourdoos ontvangen voor het terug sturen van de oude ontvanger. Inmiddels heb ik al 3x contact gehad met de klantenservice en die beloven steeds dat ik de volgende dag een track and trace ontvang. Wat dus niet zo is. Kan een moderator hier aub naar kijken mijn gegevens staan in mijn profiel 

Eric

Inmiddels wel een herinnering gekregen om de oude ontvanger terug te sturen. Maar als ik geen nieuwe krijg gaat deze zeker niet terug. Kpn hoelang moet ik nog wachten op een nieuwe ontvanger?


@Eric89

Vul je profiel van dit forum zo compleet mogelijk in. (ik lees dat je dat al gedan had).😉

Dan kan een moderater (KPN medewerker) het voor je nakijken en erop terugkomen.

I.v.m. drukte kan dit en paar dagen duren.

 

Of bel, gratis, 0800-0402

 

P.S.

Zoals je al gemerkt hebt, helpen vooral klanten elkaar op een forum. 😉


Ik denk dat ik weet waar het mis gaat @Eric89, je verzoek om handmatig een ontvanger na te sturen wordt telkens afgewezen doordat ons systeem aangeeft dat er al een nieuw type ontvangen aangesloten is bij jou.

Momenteel zijn er 2 ontvangers gekoppeld aan jouw aansluiting, zo'n nieuwe en een VIP5202. Alleen de VIP5202 lijkt echter in gebruik te zijn op het moment en je hebt die nieuwe al ontvangen in augustus, wat doet vermoeden dat je mee hebt gedaan aan de testfase van de nieuwe ontvanger. Hoe zit dat precies? Heb je meegedaan met de pilot en heb je die ontvanger nog? En zo nee, wat heb je er dan mee gedaan? Hoor graag hoe het zit 🙂


Hallo @Maja_ 

Ik heb inderdaad mee gedaan aan de test en heb die ontvanger ook nog en gebruik hem ook. Als ik zwart op wit kan krijgen dat ik deze kan blijven gebruiken dan is dat ook goed. Maar hier is niet duidelijk over gecommuniceerd en ik weet dus niet wat de bedoeling is. Mij is bij bestelling alleen doorgegeven dat er een nieuwe ontvanger opgestuurd zou worden.


Je kunt hem blijven gebruiken @Eric89, en zult binnenkort nog een mail van ons ontvangen als afsluiter van de pilot 😊

Ik denk dat degene die je sprak over de bestelling niet wist dat je al ene nieuwe type ontvanger in huis had óf niet wist dat je die zou mogen blijven gebruiken. Gelukkig kan dat dus wel gewoon!