Skip to main content

24 02 om 14.11 heb ik met een medewerker gesproken. Deze medewerker heeft mijn adresgegevens en telefoonnummer uit het systeem gehaald en heeft  mij thuis bedreigd. Ook heeft hij gedreigd met mijn gegevens allerlei abbonementen aan te gaaan vragen. 

Ik heb dit ook bij jullie gemeld. Alleen geen reactie. Ik ga uit mijn werk bij het politiebureau langs om aangifte te doen van bedreiging en identiteitsdiefstal

Dit klinkt inderdaad niet goed @Rendef . Hoe heb je op 24 feb met de medewerker gesproken? Aan de telefoon, had je met KPN gebeld? Of in een winkel? Was die vervolgens echt bij jou thuis om je te bedreigen of heeft ie je gebeld? Hoe heb je dit vervolgens bij KPN gemeld?


@Rendef 

Heb je wel 0800-0402 gebeld?

 

Vul ook je profielgegevens van dit forum zo compleet mogelijk in.

Dan kan een moderater (KPN medewerker) het ook voor je nakijken.

Dat kan een paar dagen duren i.v.m. de drukte. 


Erg benieuwd wat hier aan vooraf ging?

Ik kan mij niet voorstellen dat deze persoon een klant zomaar bedreigd wat is er gebeurd ?

dit is een kant van het verhaal.

Wil dit overigens niet goed praten als dit zo is natuurlijk.


Hoi @Rendef, welkom hier. 

Wat een verhaal zeg. Het is flink, maar dit mag absoluut niet gebeuren. Ik wil dit graag eens bekijken mocht je nog niet gebeld hebben. 

Zou je dan jouw profiel van gegevens willen voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt. Dan duik ik er eens in om te kijken wat ik kan achterhalen en wat ik hier mee kan doen. 
Je geeft aan het al eerder gemeld te hebben, via welke weg heb je dat gedaan?